Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальна робота студентів заочної форми навчання в міжсесійний період

 

Студенти заочної форми навчання обирають індивідуальні завдання з дисципліни «Університетська освіта та юридична деонтологія» в міжсесійний період. Завдання для підготовки реферату наведені у розділі 9. Підготовка і виконання індивідуального завдання оцінюється в 10 балів. Захист індивідуального завдання оцінюється в 10 балів відбувається прилюдно і є обов'язковим. Результати виконання та захисту реферату та презентації студент отримує під час проведення “Дня заочника”.

Крім опрацювання обов’язкових завдань курсу студент за бажанням може виконати вибіркове завдання, а саме:

ü підготовка наукової статті або виступ на студентській науковій конференції;

ü аналітичний огляду наукових публікацій з актуальних питань дисципліни;

ü підготовка тестових завдань з питань дисципліни;

ü переклад наукових статей зарубіжних авторів.

Для аналітичного огляду наукових публікацій з актуальних питань дисципліни та перекладу наукових статей зарубіжних авторів можуть бути вибрані статті зарубіжних і вітчизняних авторів з актуальних питань дисципліни «Університетська освіта та юридична деонтологія», які опубліковані за останні три роки в періодичних виданнях. Критичний огляд виконується на базі 5 наукових публікацій.

Максимальна сума балів, яку студент може отримати за вибіркову складову – 5 балів.

Виконання індивідуального завдання студентом передбачає наступні цілі:

· Оволодіння теоретичними знаннями юридичної деонтології;

· Набуття практичних навичок висловлення власного обґрунтованого погляду на проблемні питання у сфері юридичної деонтології;

· Поглиблення практичних навичок пошуку правової інформації, нормативно-правових актів, у тому числі і юридичної літератури в бібліотечних фондах.

 


Читайте також:

  1. I період – адаптаційний.
  2. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  3. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  4. II. Самостійна робота студентів.
  5. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  6. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міні-семінар – «мозковий штурм». | ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.