МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методичний аналіз теми „Географія світового господарства”.На вивчення теми за програмою 2001 р. виділено 3 години, за новою – 6 годин. Згідно програми 2001 р. доцільно розподілити години так: 1. МПП і інтеграція праці. Етапи формування світового господарства. Поняття НТР та її основні риси. Світове господарство в епоху НТР. 2. Промисловість світу. Географія основних галузей промисловості світу. 3. Світове сільське господарство: значення, внутрішньогалузева структура, міжгалузеві зв’язки, аграрні відносини, найбільші с/г райони. Згідно нової програми: 1. МПП і інтеграція праці. Етапи формування світового господарства. Поняття НТР та її основні риси. Світове господарство в епоху НТР. 2. Промисловість світу. Географія основних галузей промисловості світу. Енергетика світу. 3. Металургія, м/б, хімічна, лісова і деревообробна, легка, харчова промисловість 4. Світове сільське господарство: значення, внутрішньогалузева структура, міжгалузеві зв’язки, аграрні відносини, найбільші с/г райони. 5. Географія світового транспорту. 6. Зовнішньо-економічні зв’язки. Міжнародний туризм. Дана тема передбачає формування найбільшої кількості нових загальних понять: СПП ,МПП, ТПП, НТР, НТП тощо. В той же час вивчення галузей світового господарства здійснюється на базі внутрішньопредметних зв’язків з економічною і соціальною географією України. Це вимагає від вчителя спиратися на поняття, сформовані в курсі 9 класугалузева і територіальна структура господарства, промисловості, с/г, види транспорту, види зовнішньо-економічних зв’язків тощо. Поняття „світове господарство” є практично новим для учнів, а тому доволі складним. Для його засвоєння слід використовувати якомога більше генералізованих графічних схем, методів аналізу і синтезу. Особливо це стосується вивчення МПП, структури світового господарства в цілому та окремих його складових. Крім того, при вивчення світового господарства є великі можливості для використання статистичних матеріалів (катрограми, картодіаграми тощо). Важливим напрямком роботи при вивчення окремих галузей господарства є робота з контурними картами, яка сприяє розвитку просторового мислення учнів та механічному запам’ятовування територіальної стуктури галузей, що вивчаються.
Типовий план вивчення галузі господарства. 1. галузевий склад і продукція, що виробляється; 2. значення галузей у світовому господарстві; 3. розвиток галузі та її успіхи; 4. виробничі особливості галузі: види і витрати палива,сировини, енергії, води на одиницю готової продукції; особливості виробничого процесу і типи підприємств; 5. принципи і райони розміщення підприємств галузі; 6. проблеми і перспективи галузі.
Читайте також:
|
||||||||
|