МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичний аналіз теми „Географія світового господарства”.На вивчення теми за програмою 2001 р. виділено 3 години, за новою – 6 годин. Згідно програми 2001 р. доцільно розподілити години так: 1. МПП і інтеграція праці. Етапи формування світового господарства. Поняття НТР та її основні риси. Світове господарство в епоху НТР. 2. Промисловість світу. Географія основних галузей промисловості світу. 3. Світове сільське господарство: значення, внутрішньогалузева структура, міжгалузеві зв’язки, аграрні відносини, найбільші с/г райони. Згідно нової програми: 1. МПП і інтеграція праці. Етапи формування світового господарства. Поняття НТР та її основні риси. Світове господарство в епоху НТР. 2. Промисловість світу. Географія основних галузей промисловості світу. Енергетика світу. 3. Металургія, м/б, хімічна, лісова і деревообробна, легка, харчова промисловість 4. Світове сільське господарство: значення, внутрішньогалузева структура, міжгалузеві зв’язки, аграрні відносини, найбільші с/г райони. 5. Географія світового транспорту. 6. Зовнішньо-економічні зв’язки. Міжнародний туризм. Дана тема передбачає формування найбільшої кількості нових загальних понять: СПП ,МПП, ТПП, НТР, НТП тощо. В той же час вивчення галузей світового господарства здійснюється на базі внутрішньопредметних зв’язків з економічною і соціальною географією України. Це вимагає від вчителя спиратися на поняття, сформовані в курсі 9 класугалузева і територіальна структура господарства, промисловості, с/г, види транспорту, види зовнішньо-економічних зв’язків тощо. Поняття „світове господарство” є практично новим для учнів, а тому доволі складним. Для його засвоєння слід використовувати якомога більше генералізованих графічних схем, методів аналізу і синтезу. Особливо це стосується вивчення МПП, структури світового господарства в цілому та окремих його складових. Крім того, при вивчення світового господарства є великі можливості для використання статистичних матеріалів (катрограми, картодіаграми тощо). Важливим напрямком роботи при вивчення окремих галузей господарства є робота з контурними картами, яка сприяє розвитку просторового мислення учнів та механічному запам’ятовування територіальної стуктури галузей, що вивчаються.
Типовий план вивчення галузі господарства. 1. галузевий склад і продукція, що виробляється; 2. значення галузей у світовому господарстві; 3. розвиток галузі та її успіхи; 4. виробничі особливості галузі: види і витрати палива,сировини, енергії, води на одиницю готової продукції; особливості виробничого процесу і типи підприємств; 5. принципи і райони розміщення підприємств галузі; 6. проблеми і перспективи галузі.
Читайте також:
|
||||||||
|