• ОК формується як реакція на фундаментальні завдання, які організація повинна вирішувати: зовнішня адаптація та внутрішня інтеграція
• Витоки організаційної культури (Едгар Шейн):
• Погляди, цінності і уявлення засновників організації
• Колективний досвід, отриманий при створенні і розвитку організації
• Нові погляди, цінності і уявлення, принесені в компанію новими працівниками і керівниками
Зміна організаційної культури
• До початку культурних змін, необхідно виявити і зрозуміти поточну організаційну культуру. Це може бути здійснене за допомогою опитування працівників, інтерв'ю, фокус-групи, спостереження, опитування клієнтів, де необхідно, та інших внутрішніх досліджень для подальшого виявлення областей, що вимагають зміни.
• Камінгс і Вурлі (2004) пропонують шість дороговказів для зміни корпоративної культури:
• Формулювання чіткого стратегічного бачення нової стратегії, цінностей і бажаної поведінки.
• Відображення зобов’язань топ-менеджменту.
• Змоделювати культурні зміни на найвищому рівні.
• Зміна організації для підтримки зміни організаційної культури.
• Здійснити підбір і соціалізацію нових працівників та звільнити противників змін.
• Розробка етичної і правової чутливості.
Завдання для С.Р.: Методи дослідження організаційної культури