Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З вищої математики

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,

МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

Запорізький національний технічний університет

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ

з вищої математики

 

для студентів

технічних спеціальностей

денної форми навчання

(2-й семестр)

1 частина

 


Індивідуальні завдання з вищої математикидля студентів технічних спеціальностей денної форми навчання (2-й семестр, 1частина) / Укл.: Скуйбіда Л. Г., Слюсарова Т. І. - Запоріжжя: ЗНТУ, 2011 - 70 с.


Укладачі:

Розділ «Невизначений інтеграл» - Т. І. Слюсарова, ас.

Розділ «Визначений інтеграл» - Л. Г. Скуйбіда, ст. викл.; Т. І. Слюсарова, ас.

 

Рецензент: І. М. Килимник, доц., к.т.н.

 

Відповідальний за випуск: Т. І. Слюсарова, ас.

 

Комп’ютерна верстка: С. І. Давиденко С. І., Т. І. Слюсарова

 

Затверджено на засіданні

кафедри вищої математики ЗНТУ

Протокол № 7 від 25.05.11

 


ЗМІСТ

 

1. Невизначений інтеграл
1.1 Таблиця інтегралів
1.2 Правила інтегрування
1.3 Аудиторні завдання
1.4 Індивідуальні завдання
2. Визначений інтеграл
2.1 Аудиторні завдання
2.2 Індивідуальні завдання
Література


Читайте також:

  1. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  2. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  3. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти
  4. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.
  5. В системі вищої освіти і науки України
  6. Величини, що вивчаються в курсі математики І – ІV класів
  7. Взаємозв’язок з освітніми системами інших країн, відповідність вищої освіти України світовому рівню.
  8. Видатки бюджету на фінансування вищої освіти
  9. Вимоги до усного і писемного мовлення учнів з математики
  10. ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
  11. Віра — це почуття і усвідомлення певного ідеалу як вищої сутності, до якої у вічному потязі перебуває людина. Тому віра — це беззастережне прийняття людиною обраного нею ідеалу.
  12. Входження України в європейський простір вищої освіти




Переглядів: 409

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | НЕВИЗНАЧЕНИЙ ІНТЕГРАЛ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.