З вищої математики
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Запорізький національний технічний університет
ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ
з вищої математики
для студентів
технічних спеціальностей
денної форми навчання
(2-й семестр)
1 частина
Індивідуальні завдання з вищої математикидля студентів технічних спеціальностей денної форми навчання (2-й семестр, 1частина) / Укл.: Скуйбіда Л. Г., Слюсарова Т. І. - Запоріжжя: ЗНТУ, 2011 - 70 с.
Укладачі:
Розділ «Невизначений інтеграл» - Т. І. Слюсарова, ас.
Розділ «Визначений інтеграл» - Л. Г. Скуйбіда, ст. викл.; Т. І. Слюсарова, ас.
Рецензент: І. М. Килимник, доц., к.т.н.
Відповідальний за випуск: Т. І. Слюсарова, ас.
Комп’ютерна верстка: С. І. Давиденко С. І., Т. І. Слюсарова
Затверджено на засіданні
кафедри вищої математики ЗНТУ
Протокол № 7 від 25.05.11
ЗМІСТ
1. Невизначений інтеграл
1.1 Таблиця інтегралів
1.2 Правила інтегрування
1.3 Аудиторні завдання
1.4 Індивідуальні завдання
2. Визначений інтеграл
2.1 Аудиторні завдання
2.2 Індивідуальні завдання
Література
Читайте також:
I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи. В системі вищої освіти і науки України Величини, що вивчаються в курсі математики І – ІV класів Взаємозв’язок з освітніми системами інших країн, відповідність вищої освіти України світовому рівню. Видатки бюджету на фінансування вищої освіти Вимоги до усного і писемного мовлення учнів з математики ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ Віра — це почуття і усвідомлення певного ідеалу як вищої сутності, до якої у вічному потязі перебуває людина. Тому віра — це беззастережне прийняття людиною обраного нею ідеалу. Входження України в європейський простір вищої освіти
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: