Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З вищої математики

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,

МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

Запорізький національний технічний університет

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ

з вищої математики

 

для студентів

технічних спеціальностей

денної форми навчання

(2-й семестр)

1 частина

 


Індивідуальні завдання з вищої математикидля студентів технічних спеціальностей денної форми навчання (2-й семестр, 1частина) / Укл.: Скуйбіда Л. Г., Слюсарова Т. І. - Запоріжжя: ЗНТУ, 2011 - 70 с.


Укладачі:

Розділ «Невизначений інтеграл» - Т. І. Слюсарова, ас.

Розділ «Визначений інтеграл» - Л. Г. Скуйбіда, ст. викл.; Т. І. Слюсарова, ас.

 

Рецензент: І. М. Килимник, доц., к.т.н.

 

Відповідальний за випуск: Т. І. Слюсарова, ас.

 

Комп’ютерна верстка: С. І. Давиденко С. І., Т. І. Слюсарова

 

Затверджено на засіданні

кафедри вищої математики ЗНТУ

Протокол № 7 від 25.05.11

 


ЗМІСТ

 

1. Невизначений інтеграл
1.1 Таблиця інтегралів
1.2 Правила інтегрування
1.3 Аудиторні завдання
1.4 Індивідуальні завдання
2. Визначений інтеграл
2.1 Аудиторні завдання
2.2 Індивідуальні завдання
Література


Читайте також:

  1. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  2. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  3. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти
  4. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.
  5. В системі вищої освіти і науки України
  6. Величини, що вивчаються в курсі математики І – ІV класів
  7. Взаємозв’язок з освітніми системами інших країн, відповідність вищої освіти України світовому рівню.
  8. Видатки бюджету на фінансування вищої освіти
  9. Вимоги до усного і писемного мовлення учнів з математики
  10. ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
  11. Віра — це почуття і усвідомлення певного ідеалу як вищої сутності, до якої у вічному потязі перебуває людина. Тому віра — це беззастережне прийняття людиною обраного нею ідеалу.
  12. Входження України в європейський простір вищої освіти




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | НЕВИЗНАЧЕНИЙ ІНТЕГРАЛ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.