МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Частини мовиЗа дидактичною метою а) для спостереження: Будова слова: спостереження за роллю морфем у слові: - розберіть подані слова за будовою, поясніть, яка частина другого слова змінила - поясніть, від якої частини мови утворилося друге слово, якою частиною мови - розгляньте таблицю, спробуйте сформулювати правило про те, в яких іменниках
- проспостерігайте, в якому тексті прикметники та Інші частини мови вживаються в прямому і переносному значенні, а які тальки в прямому; Лексика: - вправи, спрямовані на усвідомлення школярами функції слова у мовленні. Вправи на спостереження виконуються учнями перед вивченням певного правила і використовуються в будь-яких розділах. б) для закріплення: Вправи на закріплення використовуються після вивчення певного матеріалу і можуть використовуватися в будь-якій формі: усні, письмові, самостійні, творчі, цікаві та ін. в) формування умінь і навичок: формування умінь і навичок вживання слів у власному мовленні: - скласти речення з різними значеннями багатозначного слова; - описати 2 предмети, використовуючи синоніми. - наведіть приклади іменників, що означають назви предметів, які можна побачити, уявити, помацати чи почути; які іменники означають те, про що можна лише подумати?; - випиши прикметники і розбери, ставлячи кожен у формі називного відмінка однини. Будова слова: - спиши текст, вставляючи пропущені закінчення слів; - випиши з тексту споріднені слова, познач у них основу і корінь. а) лексичні вправи: - пояснити значення слова клас у різних реченнях (слово клас виступає у таких значеннях: шкільна кімната, група школярів, об'єднання людей, клас каюти); - виписати слова, вжиті в прямому, а потім в переносному значенні; - прочитати речення, пояснити значення підкреслених слів: Соняшник схилив голову. Голова розпочав шкільні збори. б) на будову слова і словотвір: - визначте закінчення у словах; - поставте слова, що в дужках, у потрібній формі, виділіть закінчення; - випишіть спочатку близькі за значенням, а потім однокореневі слова; - доберіть якомога більше спільнокореневих слів до слова; - доберіть слова за поданими схемами; - утворіть від поданих іменників прикметники. в) вправи на частини мови: - записати подані слова у два стовпчики “Однина” і “Множина”; - визначити відмінки іменників у поданому тексті; - відшукайте у тексті займенники, визначте їх особу, число; у займенників 3-ї особи однини рід; - утворити словосполучення, до складу яких входять числівники; - виписати з тексту дієслова з прислівниками. Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|