МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
Частини мовиЗа дидактичною метою а) для спостереження: Будова слова: спостереження за роллю морфем у слові: - розберіть подані слова за будовою, поясніть, яка частина другого слова змінила - поясніть, від якої частини мови утворилося друге слово, якою частиною мови - розгляньте таблицю, спробуйте сформулювати правило про те, в яких іменниках
- проспостерігайте, в якому тексті прикметники та Інші частини мови вживаються в прямому і переносному значенні, а які тальки в прямому; Лексика: - вправи, спрямовані на усвідомлення школярами функції слова у мовленні. Вправи на спостереження виконуються учнями перед вивченням певного правила і використовуються в будь-яких розділах. б) для закріплення: Вправи на закріплення використовуються після вивчення певного матеріалу і можуть використовуватися в будь-якій формі: усні, письмові, самостійні, творчі, цікаві та ін. в) формування умінь і навичок: формування умінь і навичок вживання слів у власному мовленні: - скласти речення з різними значеннями багатозначного слова; - описати 2 предмети, використовуючи синоніми. - наведіть приклади іменників, що означають назви предметів, які можна побачити, уявити, помацати чи почути; які іменники означають те, про що можна лише подумати?; - випиши прикметники і розбери, ставлячи кожен у формі називного відмінка однини. Будова слова: - спиши текст, вставляючи пропущені закінчення слів; - випиши з тексту споріднені слова, познач у них основу і корінь. а) лексичні вправи: - пояснити значення слова клас у різних реченнях (слово клас виступає у таких значеннях: шкільна кімната, група школярів, об'єднання людей, клас каюти); - виписати слова, вжиті в прямому, а потім в переносному значенні; - прочитати речення, пояснити значення підкреслених слів: Соняшник схилив голову. Голова розпочав шкільні збори. б) на будову слова і словотвір: - визначте закінчення у словах; - поставте слова, що в дужках, у потрібній формі, виділіть закінчення; - випишіть спочатку близькі за значенням, а потім однокореневі слова; - доберіть якомога більше спільнокореневих слів до слова; - доберіть слова за поданими схемами; - утворіть від поданих іменників прикметники. в) вправи на частини мови: - записати подані слова у два стовпчики “Однина” і “Множина”; - визначити відмінки іменників у поданому тексті; - відшукайте у тексті займенники, визначте їх особу, число; у займенників 3-ї особи однини рід; - утворити словосполучення, до складу яких входять числівники; - виписати з тексту дієслова з прислівниками. Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|