Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






За діяльністю учнів

Євгену Петровичу учителеві Євгену Петровичу.

Брату Івану брату Іванові, братові Івану

Учню Шевчуку учню Шевчукові, учневі Шевчуку

Схопити зчесати

Спалахнути змішати

Скинути зварити

Вишневе дерево цвіте. Вишневе дерево цвіло.

Калина цвіте. Калина цвіла.

Клен цвіте. Клен цвів.

За характером розумових операцій

а) аналітичні:

- складіть план до тексту;

- розберіть слово за будовою;

- спиши текст, поділяючи його на абзаци і вставляючи пропущені закінчення іменників;

- прочитай текст і встанови межі речень, зроби звуко-буквенний аналіз слова.

б) синтетичні:

- введіть подані слова у речення;

- до виділених слів добери антоніми і постав їх у тексті замість крапок;

- виправити речення, використовуючи синоніми;

- скласти речення за схемою;

- придумати слово за схемою.

в) порівняльні:

- порівняйте речення (під час вивчення часу дієслів):

- порівняй префікси лівого і правого стовпчика, поясни їх правопис:

- порівняй словосполучення іменників у правому і лівому стовпчиках: що в них
спільного? чим вони відрізняються? які сполучення іменників краще сприймаються на слух?

учителю учителю Євгенові Петровичу,

г) конструктивні:

- складання словосполучень і речень з поданих слів;

- доповнити речення порівняннями:

- прочитати текст, замінити підкреслені слова антонімами. Яку пору року буде тепер описано? (Поданий текст про пору року).

4. За формою навчальної діяльності

а) усні:

- прочитайте текст, зверніть увагу на те, що у виділених словах префікс з- стоїть перед буквами, які позначають дзвінкі приголосні звуки;

- прочитай текст, визнач у виділених словах основу і закінчення, знайди в ньому синоніми;

- прочитай текст, звернувши увагу на виділений іменник, що вжитий у різних відмінках; вибери 1 іменник з тексту і провідміняй його;

б) письмові:

будь-які

а) за зразком:

- заміни словосполучення слів іншими, близькими за значенням, запиши за
зразком: ліс шепоче - ліс шумить;

- зміни словосполучення так, щоб голосні у коренях виділених слів стали
наголошеними, запиши за зразком: безкраї степи - безкраїй степ;

- заміни словосполучення іншими із зменшувально-пестливим значенням,
використовуючи суфікси -еньк-, -к-, -ик-, -очк-, -ок-, -оньк-, запиши за зразком:
сірий заєць - сіренький зайчик.

б) творчі:

- добери слова, які відповідають певним моделям;

- склади і запиши невеликий твір-розповідь про куточок живої природи,
використовуючи багато прикметників;

- прочитай казку, доповни її, вставляючи пропущені слова;

- за поданим малюнком і початком склади текст, використовуй у ньому іменники у
родовому відмінку.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  3. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  4. Валютно-фінансове управління зовнішньоекономічною діяльністю.
  5. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.
  6. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  7. Види обліку і форми перевірки навчальних досягнень учнів
  8. Використання ЕОМ у профорієнтаційній психодіагностиці учнів.
  9. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  10. Вимоги до усного і писемного мовлення учнів з математики
  11. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
  12. ВПЛИВ ЕКЗАМЕНІВ НА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ




Переглядів: 724

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Частини мови | Значення знань з синтаксису в початкових класах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.