МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Значення знань з синтаксису в початкових класахЦікаві вправи з граматики За рівнем самостійності а) колективні: - попрацюйте в групах: Прочитайте. Визначте, що це: текст чи окремі речення. - попрацюйте в групах: Прочитайте вірш. Поставте запитання за його змістом і - прочитайте і порівняйте два описи рослини; в якому тексті прикметники та інші б) самостійні: - прочитай текст, випиши з нього дієслова минулого часу; - розглянь схеми іменників жіночого роду у формі називного відмінка однини: на - постав іменники берег, молоко, рух, друг, крук, чех у давальному і місцевому - продовжіть ланцюжок слів іменників чоловічого роду, при чому кожне наступне - згадайте загадки, прислів'я, приказки в яких є прикметники; - ребуси з числівниками: гіа, пі2л, мі100, 40а ...; - які частини треба додати до кореня весел-, щоб утворені слова відповідали на
Лекція № 17(2 години) Система роботи над елементами синтаксису та пунктуації План лекції. 1. Методика розкриття синтаксичних понять. 2. Методика навчання учнів встановлювати смисловий і граматичний зв'язок між словами у реченні. 3. Система роботи щодо засвоєння елементів пунктуації. 4. Методика синтаксичного і пунктуаційного розборів у початковій школі. Рекомендована література 1. Голубицька В.В. Опанування частин мови у 2 класі.- ж-л "Початкова школа",№1, 2. Ґудзик І.П. Робота над змістом твору.- ж-л "Початкова школа",№11, 1993р. 3. Гурська В.В. Лінгвістичні казки на уроках мови.- ж-л "Початкова школа",№4, 4. Демченко Г.С.Опанування багатства рідної мови.- ж-л "Початкова школа",№8, 5. Демченко Г.С. Розвивальні засоби на уроках мови.- ж-л "Початкова школа",№6, 6. Демченко Г.С. Урок "Числа іменників".- ж-л "Початкова школа",№3, 1994р. 7. Деркач Н.І. Методичні вказівки до "Таблиць з української мови для 3 класу 4- Вивчення елементів синтаксису в початкових класах набуває особливого значення. Це насамперед пояснюється значенням уроків української мови в початковій ланці освіти: допомогти молодшим школярам оволодіти нормами граматичної структури (будови) рідної мови, збагатити мовлення різноманітними формами і способами висловлення думки, піднести рівень розвитку зв'язного мовлення. Оскільки одиницею зв'язного мовлення є речення, то цілком зрозумілою є вимога програми працювати над його засвоєнням систематично, цілеспрямовано, на кожному уроці навчання грамоти, граматики і читання незалежно від виучуваної теми. Важливість систематичної роботи над реченням пояснюється і тим, що на фоні речення (на синтаксичній основі) учні засвоюють лексичне значення слова, словотвір, фонетику, орфоепію і орфографію, морфологічні форми слів та синтаксичну роль їх, пунктуацію. Вивчення в школі синтаксису, як і граматики взагалі, має на меті, по-перше, поступово формувати у дитини правильне уявлення про мову як особливу сферу дійсності, сприяти одержанню певного об'єму лінгвістичних знань; по-друге, всемірно підвищувати рівень розвитку мовлення школярів. У роботі над засвоєнням елементів синтаксису в початкових класах можна виділити кілька напрямів, між якими існує тісний зв'язок. 1. Практичні спостереження за синтаксичною будовою та інтонаційним оформленням речень, побудова речень з різної кількості членів, з різним розташуванням їх за поданим зразком та схемою. 2. Формування уявлень про одиниці синтаксису — словосполучення, речення, зв'язне висловлювання (текст).
3. Засвоєння структури речення і найважливіших синтаксичних понять: зв'язок між словами у реченні; граматична основа речення; головні і другорядні члени речення; головні члени — підмет і присудок; однорідні члени речення. Засвоєння синтаксичної термінології. 4. Поглиблення знань і умінь з синтаксису під час опрацювання несинтаксичних тем (значення слова, будови слова, частин мови). 5. Формування в учнів уміння використовувати у власному мовленні речення за метою висловлювання (розповідні, питальні, спонукальні) та за інтонацією (неокличні, окличні). Формування пунктуаційних навичок. 6. Застосування набутих знань і умінь з синтаксису у практиці зв'язного мовлення. Читайте також:
|
||||||||
|