МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Значення знань з синтаксису в початкових класахЦікаві вправи з граматики За рівнем самостійності а) колективні: - попрацюйте в групах: Прочитайте. Визначте, що це: текст чи окремі речення. - попрацюйте в групах: Прочитайте вірш. Поставте запитання за його змістом і - прочитайте і порівняйте два описи рослини; в якому тексті прикметники та інші б) самостійні: - прочитай текст, випиши з нього дієслова минулого часу; - розглянь схеми іменників жіночого роду у формі називного відмінка однини: на - постав іменники берег, молоко, рух, друг, крук, чех у давальному і місцевому - продовжіть ланцюжок слів іменників чоловічого роду, при чому кожне наступне - згадайте загадки, прислів'я, приказки в яких є прикметники; - ребуси з числівниками: гіа, пі2л, мі100, 40а ...; - які частини треба додати до кореня весел-, щоб утворені слова відповідали на
Лекція № 17(2 години) Система роботи над елементами синтаксису та пунктуації План лекції. 1. Методика розкриття синтаксичних понять. 2. Методика навчання учнів встановлювати смисловий і граматичний зв'язок між словами у реченні. 3. Система роботи щодо засвоєння елементів пунктуації. 4. Методика синтаксичного і пунктуаційного розборів у початковій школі. Рекомендована література 1. Голубицька В.В. Опанування частин мови у 2 класі.- ж-л "Початкова школа",№1, 2. Ґудзик І.П. Робота над змістом твору.- ж-л "Початкова школа",№11, 1993р. 3. Гурська В.В. Лінгвістичні казки на уроках мови.- ж-л "Початкова школа",№4, 4. Демченко Г.С.Опанування багатства рідної мови.- ж-л "Початкова школа",№8, 5. Демченко Г.С. Розвивальні засоби на уроках мови.- ж-л "Початкова школа",№6, 6. Демченко Г.С. Урок "Числа іменників".- ж-л "Початкова школа",№3, 1994р. 7. Деркач Н.І. Методичні вказівки до "Таблиць з української мови для 3 класу 4- Вивчення елементів синтаксису в початкових класах набуває особливого значення. Це насамперед пояснюється значенням уроків української мови в початковій ланці освіти: допомогти молодшим школярам оволодіти нормами граматичної структури (будови) рідної мови, збагатити мовлення різноманітними формами і способами висловлення думки, піднести рівень розвитку зв'язного мовлення. Оскільки одиницею зв'язного мовлення є речення, то цілком зрозумілою є вимога програми працювати над його засвоєнням систематично, цілеспрямовано, на кожному уроці навчання грамоти, граматики і читання незалежно від виучуваної теми. Важливість систематичної роботи над реченням пояснюється і тим, що на фоні речення (на синтаксичній основі) учні засвоюють лексичне значення слова, словотвір, фонетику, орфоепію і орфографію, морфологічні форми слів та синтаксичну роль їх, пунктуацію. Вивчення в школі синтаксису, як і граматики взагалі, має на меті, по-перше, поступово формувати у дитини правильне уявлення про мову як особливу сферу дійсності, сприяти одержанню певного об'єму лінгвістичних знань; по-друге, всемірно підвищувати рівень розвитку мовлення школярів. У роботі над засвоєнням елементів синтаксису в початкових класах можна виділити кілька напрямів, між якими існує тісний зв'язок. 1. Практичні спостереження за синтаксичною будовою та інтонаційним оформленням речень, побудова речень з різної кількості членів, з різним розташуванням їх за поданим зразком та схемою. 2. Формування уявлень про одиниці синтаксису — словосполучення, речення, зв'язне висловлювання (текст).
3. Засвоєння структури речення і найважливіших синтаксичних понять: зв'язок між словами у реченні; граматична основа речення; головні і другорядні члени речення; головні члени — підмет і присудок; однорідні члени речення. Засвоєння синтаксичної термінології. 4. Поглиблення знань і умінь з синтаксису під час опрацювання несинтаксичних тем (значення слова, будови слова, частин мови). 5. Формування в учнів уміння використовувати у власному мовленні речення за метою висловлювання (розповідні, питальні, спонукальні) та за інтонацією (неокличні, окличні). Формування пунктуаційних навичок. 6. Застосування набутих знань і умінь з синтаксису у практиці зв'язного мовлення. Читайте також:
|
||||||||
|