Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Однотермінальні та багатотермінальні транспортні потоки

 

Потоки можуть бути з одним джерелом і одним стоком. Однак у більшості випадків при розгляді плану формування, графіка руху поїздів, приходиться мати справу з мультітермінальними потоками, тобто n - пунктів відправлення (джерел) і m – пунктів призначення (стоків), n >1, m >1. Багатотермінальні потоки утворюються змішуванням однотермінальних потоків на принципі адитивності (додавання), при цьому не можна змішувати пасажирські і вантажні поїзди без попереднього їхнього приведення до загального показника впливу на використання пропускної спроможності, тобто принцип адитивності

, (6.1)

 

де n – число однотермінальних транспортних потоків.

Для аналізу транспортної системи багатотермінальні потоки приводять до однотермінальних, зв'язуючи n – джерел і m – стоків в одне суперджерело і суперстік, тобто припустимо, що сумарний потік бере свій початок у укрупненому пункті відправлення і закінчується в укрупненому пункті призначення. При аналізі потоків складної структури в залізничних мережах, можна одні потоки розглядати при незмінних параметрах, а інші змінювати. Наприклад, досліджувати параметри потоків вантажних поїздів при відомому числі пасажирських, чи параметри потоків поїздів зі швидкопсувними вантажами (рефрижераторних поїздів) при незмінних умовах пропуску інших категорій поїздів і так далі.

Транспортний потік представляє композицію багатьох окремих потоків і має свої особливості, пов'язані з великою масою і швидкістю транспортних одиниць, способами його регулювання, пропуску, виникнення і погашення на станціях і у вузлах.

 


Читайте також:

  1. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  2. Вантажообіг і вантажопотоки.
  3. Вантажопідйомні і транспортні засоби
  4. Вантажопотоки
  5. Вантажопотоки, їх види та формування.
  6. Види звітів про грошові потоки.
  7. Вікові особливості системи кровотворення (фізико-хімічні, транспортні, захисні, особливості зсідання).
  8. Внутрішнім джерелом фінансування є накопичені нетто-грошові потоки, що виникають при здійсненні міжнародних операцій.
  9. ГРОШОВИЙ ОБОРОТ ТА ГРОШОВІ ПОТОКИ
  10. Грошові потоки як об’єкт фінансового менеджменту
  11. Грошові потоки як об’єкт фінансового менеджменту
  12. ГРОШОВІ ПОТОКИ: СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ




Переглядів: 549

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення транспортних потоків, їх види та постановка двох основних задач | Основні характеристики (параметри) транспортних потоків та закони їх розподілу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.