Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні характеристики (параметри) транспортних потоків та закони їх розподілу

Транспортні потоки (ТП) характеризуються законами розподілу і параметрами. Параметри ТП поділяються на часові та просторові. Важливим часовим параметром є інтенсивність транспортного потоку. Цей термін, маючі таку ж природу як і потужність потоку (М/Т), є більш утиваним, коли розглядають потік явищ, наприклад інтенсивність потоку відмов у галузі надійності техніки, інтенсивність потоку транспортних засобів на шляху прямування та т.п.

Таким чином, для залізничного транспорту середня годинна інтенсивність виражається числом поїздів Nn пропущених за певний період часу T

 

(6.2)

 

Інтенсивність може бути реалізованою і прогнозованою.

Інтенсивність транспортного потоку в загальному випадку є функцією часу λ=f(t) i як величина випадкова підкоряється певним законам розподілу. Наприклад для залізничного транспорту в інтервалі часу t Є (0,75 – 1,5) год. , встановлена підпорядкованість нормальному закону розподілу

 

, (6.3)

 

де x – випадкове значення інтенсивності;

λ – середня годинна інтенсивність;

- середньоквадратичне відхилення за час Т.

У меншому періоді при t < 0,75 год., виявляється закон Пуассона

, (6.4)

 

Для будь-яких інтервалів часу найбільш об’єктивним є біноміальний закон розподілу. Наприклад імовірність прибуття поїздів x за час Т

, (6.5)

 

де - максимально можливе підведення поїздів, тобто число ниток ГРП за Т;

- імовірність того, що по кожній нитці пройде поїзд;

q – зворотня подія, q = 1- ;

X- розрахункове число пар поїздів;

- число сполучень із елементів по X;

Складові виразу (6.5) визначаються за формулами:

, (6.6)

 

де λt – реалізована кількість поїздів;

 

. (6.7)

 

Таким чином, часовими характеристиками транспортних потоків доцільно вважати:

- закон розподілу (наприклад кількості поїздів N);

- λ – інтенсивність;

- λt –математичне сподівання, або його оцінка;

- σ – середне квадратичне відхилення;

- D – дисперсія;

- ν – коефіцієнт варіації (σ/λt);

- kn - коефіцієнт нерівномірності (kn=Nmax/ λt).

Основною просторовою характеристикою потоку є його лінійна густина, тобто число транспортних одиниць (наприклад поїздів), що припадає на одиницю довжини лінії. Якщо на залізничній дільниці на кожен момент ti буде знаходитися N (ti) – поїздів, то густина потоку в момент ti

, i=l,2….n, (6.8)

де l – довжина ділянки ,км.

Середня лінійна густина потоку

, (6.9)

 

де n – кількість часових інтервалів спостереження.

Збільшення густини потоку істотно впливає на зростання пропускної спроможності транспортної лінії, наприклад на залізничному транспорті це наочно демонструється впровадженням автоблокування (АБ) в систему керування рухом поїздів.

 


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  5. IV. Закони ідеальних газів.
  6. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  7. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  8. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  9. А) Грошовий обіг. Закони.
  10. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  11. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  12. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.




Переглядів: 1474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Однотермінальні та багатотермінальні транспортні потоки | Зв’язок між густиною та інтенсивністю транспортного потоку. Трансформація транспортних потоків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.