Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення транспортних потоків, їх види та постановка двох основних задач

Розрізняють виконані та перспективні транспортні потоки. Виконані транспортні потоки за минулий відрізок часу, вони ще називаються статистичними або звітними. В оперативних планах транспортні потоки розглядаються і прогнозуються на майбутнє - це перспективні (прогнозовані) транспортні потоки.

З метою прогнозування транспортних потоків використовують різні моделі, а саме моделі довгострокового та короткострокового прогнозування. Ці моделі засновано на використанні статистичних даних за попередні періоди. Моделі довгострокового прогнозування використовують для управління розвитком транспортної системи. Їх реалізація здійснюється за допомогою методу найменших квадратів.

Короткострокове прогнозування використовується для удосконалення методів оперативного управління або регулювання. Основою цих підходів є моделі, яким притаманна властивість до самонавчання , а саме моделі на основі експоненційного згладжування або на основі використання генетичних алгоритмів.

Транспортні потоки визначають навантаження на транспортні системи, від параметрів транспортних потоків залежать потрібні потужності транспортних систем (станцій, депо, дільниць, полігонів, потреба в рухомому складі, паливі й інших ресурсах). Вони є вихідними даними при розробці технології і розрахунку потужності всіх типів станцій, розрахунку плану формування і графіка руху поїздів.

Максимальний потік в одиницю часу, що може бути пропущений по елементах мережі, складає пропускну спроможність як елементів так і всієї мережі.

У загальній теорії транспортних потоків вирішуються дві основні задачі:

1) визначення оптимального транспортного потоку на існуючій транспортній мережі і її елементах. Якщо транспортний потік більше оптимального, то мережа буде працювати в умовах перевантажень із затримками, відмовленнями й економічними збитками;

2) установлення оптимальної потужності транспортної системи для пропуску заданих чи прогнозованих потоків.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  4. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  5. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. VI.СЛОВНИК ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ
  10. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  11. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  12. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ




Переглядів: 725

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пропускна спроможність на інших видах транспорту | Однотермінальні та багатотермінальні транспортні потоки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.