Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінки результатів практики

В основі критеріїв оцінки результатів практики лежить:

§ дотримання дисципліни в період практики;

§ повнота і якість виконання програми практики, відбиті в звіті з практики;

§ відповіді на запитання членів комісії під час захисту звіту.

Зокрема, оцінка «відмінно»виставляється за умов:

§ відсутності порушень трудової дисципліни в період практики;

§ повного виконання (не менше 90%) завдань програми практики при правильному висвітленні порядку нормативно-правового регулювання конкретних ділянок облікової роботи, чіткому й лаконічному опису діючої на базі практики системи документування, облікового відображення та узагальнення інформації, проілюстрованому схемами документообігу й схемами бухгалтерських записів, пов'язаних з додатками; при наявності акуратно складених, правильно сформованих та систематизованих додатків;

§ наявності об’єктивної критичної оцінки чинної практики обліку, стану вирішення актуальних облікових проблем, або власного бачення шляхів вирішення позначених проблем;

§ якісно виконаного індивідуального завдання, що передбачає чітке викладення використаних методик, правильні коментарі отриманих результатів,

§ всебічних і повних відповідей студента на захисті звіту, - студент цілісно, системно, у логічній послідовності дає відповіді на поставлені членами комісії запитання, демонструє при цьому культуру фахової мови, вільне володіння матеріалом всього комплексу виконаних завдань програми практики, здібності аналітичного міркування, аргументованого висловлення власних думок та суджень.

Оцінка «добре» виставляється при:

§ відсутності порушень трудової дисципліни в період практики;

§ виконанні не менше, ніж 70% завдань програми практики за умов правильного висвітлення порядку нормативно-правового регулювання конкретних ділянок облікової роботи, опису діючої на базі практики системи документування, облікового відображення й узагальнення інформації, проілюстрованому схемами документообігу й схемами бухгалтерських записів, пов'язаних з додатками; при наявності правильно сформованих додатків;

§ наявній, але недостатньо критичній оцінці чинної практики обліку, або при відсутності власного бачення шляхів вирішення актуальних облікових проблем;

§ виконаному індивідуальному завданні, – у випадку методологічно правильного вирішення облікової проблеми, але без посилань на певні методики, або при недостатності коментарів до отриманих результатів,

§ правильних, але недостатньо докладних відповідях студента на запитання членів комісії під час захисту звіту, – студент вільно володіє матеріалом виконаних завдань програми практики, демонструє здатність застосовувати здобуті знання та вміння для розв'язанні стандартних практичних облікових ситуацій і професійних завдань; проте форма і зміст відповіді мають окремі неточності, студент припускає одну-дві непринципові помилки, при цьому самостійно виправляє їх, добираючи переконливі аргументи на підтвердження своїх думок та дій.

Оцінка «задовільно» виставляється у випадку:

§ відсутності порушень трудової дисципліни в період практики;

§ виконання завдань програми практики, але недостатнього висвітлення порядку нормативно-правового регулювання конкретних ділянок облікової роботи, непослідовному опису діючої на базі практики системи документування, облікового відображення й узагальнення інформації, наявності помилок у схемах документообігу й схемах бухгалтерських записів, або їхнього недостатнього пов'язування з додатками;

§ низької якості виконання індивідуального завдання (некоректне вирішення облікової проблеми, відсутність або неправильні коментарі отриманих результатів), або його невиконання;

§ якщо студент на захисті звіту демонструє недостатні знання методик вирішення конкретних облікових задач, – володіє матеріалом на репродуктивному рівні, виявляє знання й розуміння основних положень звіту щодо методики виконання облікових робіт, але викладає їх неповно, непослідовно, припускається неточностей у визначенні понять, у застосуванні знань для вирішення практичних задач, не обґрунтовує свої думки.

Оцінка «незадовільно» виставляється у випадку сполучення наступних моментів:

§ порушень трудової дисципліни в період практики;

§ відсутності вчасно представленого звіту, або подання звіту, який засвідчує, що студентом виконано менше половини завдань програми практики, при цьому не висвітлено порядок нормативно-правового регулювання обліку, відсутні схеми документообігу й схеми бухгалтерських записів, додатки;

§ не виконане індивідуальне завдання,

§ якщо студент на захисті звіту не дає належної відповіді на поставлені членами комісії запитання, - оскільки має розрізнені безсистемні знання на елементарному рівні засвоєння, відповідає безладно, уривчасто, при вирішенні типових облікових ситуацій припускає принципові помилки, які на практиці призводять до порушення чинного законодавства, викривлення методики документування, ведення облікових регістрів, формування показників звітності.

Особливістю критеріїв оцінки практики в умовах кредитно-модульної системи є гармонізація шкали ECTS, національної шкали та шкали ДонНУ.

За цих умов виставляється оцінка:

За національною шкалою За шкалою ДонНУ За шкалою ECTS
незадовільно при наявності менш, ніж 50 балів FX
задовільно при наявності від 50 до 59 балів E
при наявності від 60 до 69 балів D
добре при наявності від 70 до 79 балів C
при наявності від 80 до 89 балів B
відмінно при наявності від 90 до 100 балів A

При цьому на навчальну практику в лабораторії відведено 30 балів, виробничу практику – 70 балів.

Шкала включає бали за:

§ відсутність порушень трудової дисципліни в період практики, наявність позитивної характеристики й відгуку керівника практики від підприємства 5 балів

§ правильне висвітлення порядку нормативно-правового регулювання конкретних ділянок облікової роботи 5 балів

§ чіткий і лаконічний опис діючої на базі практики системи документування, облікового відображення й узагальнення інформації 20 балів

§ бездоганно складені схеми документообігу 15 балів

§ правильно складені схеми бухгалтерських записів, пов'язані з додатками 20 балів

§ наявність акуратно складених, правильно сформованих і систематизованих додатків 5 балів

§ наявність критичної оцінки чинної практики обліку й стану вирішення актуальних облікових проблем, або власного бачення шляхів вирішення позначених проблем 10 балів

§ якісно виконане індивідуальне завдання, – чіткий виклад використаних методик, правильні коментарі отриманих результатів 10 балів

§ всебічні, повні відповіді студента на запитання членів комісії під час захисту звіту 10 балів.

Оцінка за 4-х бальною шкалою має бути виставлена в екзаменаційній відомості поряд із загальною підсумковою оцінкою за 100-бальною шкалою.


Навчальне видання

 

Гончарова Наталя Миколаївна

Тимохіна Ганна Олександрівна

Дутова Наталя Валентинівна

Козирева Світлана Данилівна

Дьомінова Людмила Миколаївна

 

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК

 

для аудиторної роботи

студентів спеціальності «Облік і аудит»

з лабораторного практикуму

за кредитно-модульною системою

організації навчального процесу

 

за загальною редакцією Іоніна Є.Є.

Підписано до друку


Читайте також:

  1. II. Обробка результатів
  2. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  3. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. А) загальні критерії
  5. А) Мета і об'єкти грошової оцінки
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  8. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  9. Алгебраїчні критерії стійкості
  10. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  11. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  12. Аналіз загальної рівноваги розширює можливості оцінки ефективності функціонування ринкової економіки.




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Начальник ВК Я.Д. Вакуленко | Бюджет як економічна категорія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.