Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основна мета діяльності головного розпорядника

3. Стратегічні цілі та завдання головного розпорядника бюджетних коштів, що спрямовані на досягнення стратегічних цілей соціально-економічного розвитку та визначені планами його діяльності на середньострокову перспективу

Найменування 2008 рік (звіт) 2009 рік (затверджено) 2010 рік (проект) 2011 рік (прогноз) 2012 рік (прогноз) 2013 рік (прогноз)
Стратегічна ціль 1
Завдання 1            
Показники результату ………. …..            
Завдання 2            
Показники результату ………. …..            
Показники результату ………. …..            

* має відповідати цілям і завданням головного розпорядника бюджетних коштів, визначених у плані його діяльності

Розподіл граничного обсягу видатків/ надання кредитів загального фонду на 2010 рік за бюджетними програмами, порівняння з відповідними показниками на 2008 і 2009 роки та прогноз на 2011-2013 роки

(тис. грн.)

КПКВК Найменування видатків та надання кредитів за програмною класифікацією Відповідальний виконавець КФКВ 2008 рік (звіт) 2009 рік (затверджено) 2010 рік (проект) 2011 рік (прогноз) 2012 рік (прогноз) 2013 рік (прогноз)
                   
                   
                   
  ВСЬОГО                

Читайте також:

  1. I. Оболонки та підоболонкові порожнини головного мозку
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності
  10. II. Мотивація навчальної діяльності
  11. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  12. II. Основна частина




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз | Міністр /керівник відомства _________ ______________

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.