МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклад.Розв’язок гри в змішаних стратегіях
– нижня ціна гри – верхня ціна гри Сідловкої точки немає, тому що . Шукаємо розв’язок гри в змішаних стратегіях.
. Аналогічно . 4. Розв’язок гри може бути отриманий геометрично (за допомогою графіків)
називається нижньою межею виграшу. Верхня точка К визначає розв’язок гри ціну значення гри та ймовірностей.
Аналогічно може бути геометрично вирішена гра з матрицею . Результат розв’язання: ціна гри ; імовірності й і вектор , причому всі координати дорівнюють нулю, крім двох. Стратегії, що відповідають називають активними стратегіями. Аналогічно можна геометрично розв’язати гру з матрицею. Геометричний метод може бути використаний тільки для знаходження активних стратегій гравців. Для квадратної матриці другого порядку, що залишилася, розв’язок може бути знайдений аналітично. Контрольні питання 1. Як визначаються нижня і верхня ціни гри? 2. Які стратегії гравців називаються максимінною і мінімаксною? 3. Що називається розв’язанням гри в змішаних стратегіях? 4. Як вирішити гру аналітично у випадку квадратної матриці другого порядку? 5. Як геометрично одержати розв’язок гри в змішаних стратегіях?
Лекція 12
1. Рівняння і нерівності моделі 2. Вибір заміни змінних, перехід до задачі лінійного програмування 3. Постановка двоїстої задачі 4. Приклад військово-тактичної гри
1. Постановка задачі. Два гравці: і . Гра скінченна, маємо стратегій гравця і n стратегій гравця . Задано матрицю гри , ; ; елементи якої є можливими виграшами гравця .
Припустимо, що матриця не має сідловкої точки, значить . Гра розв’язується в змішаних стратегіях. Вектори ймовірностей і . - значення гри. При правильній грі гарантійний виграш першого гравця:
Для другого гравця:
Ці нерівності доповнюються умовами:
2.Припустимо, що . Введемо нову змінну:
Результат:
Треба ввести цільову функцію для одержання задачі лінійного програмування. Цільова функція:
Задачу можна розв’язати симплекс-методом. У результаті знайдемо вектор і . Одержуємо:
Для виходить двоїста задача.
де ;
Задача (12.8) – (12.10) є двоїстою для задачі (12.4) – (12.6) і . Оптимальний план задачі:
Якщо умова не виконана, необхідно зробити зміщення до області позитивних виграшів. Для цього до кожного елемента матриці необхідно додати одне і те ж додатне число. . знаходиться тим же самим способом. Значення гри вийде збільшеним на число : . Після закінчення розв’язання знаходимо і ; . 4. Приклад військово-тактичної гри. Дві воюючі армії ведуть боротьбу за 2 пункти. Перша армія складається з 4-х полків, друга армія має 3 полки. Армія, що посилає більше полків на той чи інший населений пункт займає його і знищує всі спрямовані на цей пункт сили супротивника. Відповідний гравець одержує одиницю за зайнятий пункт і по одиниці за кожен знищений полк супротивника. У разі рівності сил, спрямованих у деякий пункт, очки не виграються. Мета гри: розподілити сили так, щоб одержати максимальний загальний виграш. Стратегія кожного гравця буде визначатися парою чисел . – кількість військ, посланих на I пункт, – на II пункт. – стратегії першого гравця . – стратегії другого гравця . Матриця гри
; Цільова функція:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|