Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок видачі свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю

Свідоцтво про право на заняття нотаріальною діяльністю– це документ, що видається Міністерством юстиції України на підставі рішення Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату (яке зберігається у справах Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу) про допуск до нотаріальної діяльності та є підставою для призначення на посаду державного нотаріуса або реєстрації приватної нотаріальної діяльності.

За видачу свідоцтва необхідно внести відповідну плату на рахунок Міністерства юстиції України.

Особа, яка має намір одержати свідоцтво, подає до Міністерства юстиції України заяву про видачу свідоцтва. У разі якщо заява направляється поштою, підпис особи на ній має бути нотаріально засвідчений.

До заяви додаються такі документи:

- документ про внесення плати за видачу свідоцтва (квитанція, видана банком, або платіжне доручення з відміткою банку);

- копія диплома про повну вищу юридичну освіту;

- копія трудової книжки;

- фотокопія відповідних сторінок паспорта, які містять відомості про прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання.

Копії документів повинні бути нотаріально засвідчені.

Вказані документи подаються особисто або надсилаються поштовим відправленням до Міністерства юстиції України.

При поданні заяви особисто уповноважена особа Міністерства юстиції України встановлює особу заявника за паспортом громадянина України, про що проставляє відмітку на заяві.

Документи щодо видачі свідоцтва розглядаються Департаментом протягом п'ятнадцяти днів з дня їх надходження.

Розглянувши заяву, Департамент може винести одне з трьох рішень:

1) про видачу свідоцтва – таке рішення приймається у разі надання повного комплекту документів, вказаних вище, та відповідності їх законодавству. На підставі розгляду заяви та документів готується висновок про видачу свідоцтва, який є підставою для підготовки проекту наказу про видачу такого свідоцтва. Висновок підписується виконавцем, начальником відповідного відділу або особою, яка виконує його обов'язки, погоджується заступником директора Департаменту – начальником Управління нотаріату та фінансового моніторингу юридичних послуг і затверджується директором Департаменту. На підставі наказу видається свідоцтво за встановленою формою, яке підписується Міністром юстиції України.

Свідоцтво реєструється в Журналі реєстрації виданих свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

Свідоцтво видається згідно з поданою заявою особисто заявнику або його представнику за довіреністю або надсилається заявнику рекомендованим листом протягом трьох робочих днів з дня реєстрації наказу про видачу свідоцтва. Про надіслання або видачу свідоцтва у Журнал заноситься відповідний запис;

2) про залишення заяви без розгляду – заява про видачу свідоцтва залишається без розгляду, якщо вона подана без документів, передбачених законодавством, про що Міністерство юстиції України повідомляє заявника;

3) про відмову у видачі свідоцтва – свідоцтво не видається у разі невідповідності поданих документів законодавству та у випадку, коли на дату звернення особи до Міністерства юстиції України виникли обставини, що перешкоджають одержанню свідоцтв, а саме:

- втрата особою громадянства України;

- набрання законної сили обвинувальним вироком суду;

- набрання законної сили рішенням суду про визнання особи недієздатною, обмежено дієздатною або винесення ухвали про застосування до неї примусових заходів медичного характеру.

У вказаних випадках готується висновок про відмову у видачі свідоцтва, який є підставою для підготовки проекту наказу про відмову у видачі такого свідоцтва. Висновок підписується виконавцем, начальником відповідного відділу або особою, яка виконує його обов'язки, погоджується заступником директора Департаменту – начальником Управління і затверджується директором Департаменту.

Наказ про відмову у видачі свідоцтва підписується Міністром юстиції України.

Копія наказу про відмову у видачі свідоцтва надсилається заявникові із супровідним листом за підписом директора Департаменту протягом трьох робочих днів з дня реєстрації наказу про відмову у видачі свідоцтва.

Відмова у видачі свідоцтва може бути оскаржена в суді у порядку адміністративного судочинства.

У разі втрати або пошкодження свідоцтва, а також у разі необхідності внесення до нього виправлень видається повторне свідоцтво. Повторне свідоцтво видається на підставі реєстраційного запису в Журналі за заявами осіб, щодо яких складено такий запис. На свідоцтвах, що видаються повторно, на зворотному боці у крайньому правому куті проставляється відмітка «Повторне».

Особа, яка має намір одержати повторне свідоцтво, подає до Міністерства юстиції України заяву про видачу повторного свідоцтва. У разі якщо заява направляється поштовим відправленням, підпис особи на ній має бути нотаріально засвідчений. До заяви додаються такі документи:

- документ про внесення плати за видачу повторного свідоцтва (квитанція, видана банком, або платіжне доручення з відміткою банку);

- фотокопія відповідних сторінок паспорта, які містять відомості про прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання;

- повідомлення в засобах масової інформації про втрату свідоцтва або оригінал свідоцтва, яке пошкоджене або в яке необхідно внести виправлення. У разі надання повного комплекту вказаних документів та відповідності їх законодавству приймається рішення про видачу повторного свідоцтва в порядку, передбаченому для видачі свідоцтва.

У Журналі, на підставі якого було видано свідоцтво, проставляються відмітка про видачу повторного свідоцтва та дата і номер наказу Міністерства юстиції України, на підставі якого видано повторне свідоцтво.

Повторне свідоцтво видається згідно з поданою заявою особисто заявнику або його представнику за довіреністю або надсилається заявнику рекомендованим листом протягом трьох робочих днів з дня реєстрації наказу про видачу повторного свідоцтва. Про надіслання або видачу повторного свідоцтва у Журнал заноситься відповідний запис.

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  6. The peace – порядок
  7. V. Класифікація і внесення поправок
  8. VІ. План та організаційна структура заняття
  9. А. Правобережну Україну.
  10. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  11. А/. Право власності.
  12. Аграрне право




Переглядів: 1224

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до посади нотаріуса | Присяга нотаріуса, його права та обов’язки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.