МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації щодо виконання
Теоретичний матеріал і приклади розрахунку наведені в: [I, § 1.8.1 - 1.10.4 ; 2, § 2.6-2.7; 3.1-3.3] .
Рекомендується такий порядок розрахунку:
1. На заданій електричній схемі позначити всі шукані струми. Методом згортання схеми визначити її загальний (еквівалентний) опір. Для цього в схемі необхідно знаходити ділянки з послідовним або паралельним вмиканням опорів. Рисунок 1.1.1. 2. За законом Ома для замкнутого кола визначити струм через джерело електричної енергії: 3. Застосовуючи закони Ома та Кірхгофа визначити невідомі струми пам’ятаючи що: В схемі кількість струмів дорівнює кількості гілок. Гілка – це послідовне з’єднання елементів схеми між двома вузлами. Вузол – це точка електричного з’єднання трьох та більше проводів. Перший закон Кірхгофа: алгебраїчна сума струмів у вузлі дорівнює нулю. У цьому рівнянні струми, що входять у вузол записують зі знаком плюс, а ті, що виходять – зі знаком мінус. Другий закон Кірхгофа: алгебраїчна сума електрорушійних сил (ЕРС) у замкненому контурі дорівнює алгебраїчній сумі падінь напруги у цьому контурі. Контур – це послідовне з’єднання двох, або більше гілок. Кожна гілка може входити у контур тільки один раз. Якщо контур з одних пасивних елементів (опорів) підключено до однієї вхідної напруги U, то у лівій частині рівняння другого закону Кирхгофа для цього контуру замість ЕРС буде ця вхідна напруга . Для практичного запису другого закону Кірхгофа треба задатися позитивними напрямками струмів у гілках та напрямком обходу контура (наприклад, за годинниковою стрілкою). Якщо ЕРС співпадає з обходом контура, то вона записується зі знаком плюс, якщо не співпвдвє – то мінус. Якщо напрямок струму через резистор співпадає з напрямком обходу контура, то падіння напруги на цьому резисторі (I·R) записується зі знаком плюс, якщо не співпадає - то мінус.
4. Для перевірки правильності розрахунків скласти баланс потужностей: , де IE– струм через джерело ЕРС: IR– струм через резистор.
У рівнянні балансу потужностей: з лівої сторони – алгебраїчна сума потужностей, що розвиваються джерелами. Зі знаком плюс береться потужність джерела, якщо струм через неї співпадає з напрямком ЕРС. Якщо струм іде назустріч ЕРС, його потужність враховується зі знаком мінус. Наприклад, коли акумуляторна батарея у режимі зарядки сама споживає електричну потужність. З правої сторони рівняння балансу потужностей завжди позитивна сумарна потужність споживачів. 5. Визначити напругу, яку покаже вольтметр, підключений паралельно до резистора R6. U6 = I · R6 ,
де I - струм, що тече через резистор R6 . Читайте також:
|
||||||||
|