МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПередмоваЗМІСТ ХІМІЯ ОСТЕРСЬКИЙ КОЛЕДЖ БУДІВНИЦТВА ТА ДИЗАЙНУ МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
(навчальний посібник)
Номінація: інноватика в організації самостійної роботи студентів
2010
Укладач: Савченко Віра Григорівна – викладач загальноосвітніх дисциплін, спеціаліст вищої категорії, «викладач-методист».
Рецензент: Скидан Світлана Іванівна – викладач загальноосвітніх дисциплін, спеціаліст вищої категорії, «викладач-методист».
Подано теоретичний матеріал по темам – тести, вправи, задачі. Для студентів спеціальності 5.06010101 «Будівництво та експлуатація будівель і споруд».
Духовно-культурна, інтелектуальна сфера фахівця є домінуючою, тобто її сформованість, розвиненість і динамізм практично повністю визначають успішність професійної діяльності. Хімія – це одна з фундаментальних наук, які покладені в основу сучасної освіти. Хімія належить до числа природничих наук, які вивчають світ, що оточує нас, з усією різноманітністю форм та явищ. Хімія тісно пов’язана з багатьма іншими науками (фізикою, біологією, геологією і т.д.), хімічні явища лежать в основі багатьох природних та виробничих процесів. Ні металургія, ні будівництво, ні харчова промисловість або виробництво ліків не можуть обійтись без знань та досягнень в області хімії. Хімія як фундаментальна наука бере участь у вирішенні величезного числа різноманітних професійних задач. Вона тісно пов’язана з усіма проявами людських контактів з матеріальним світом, і тому в сучасний період хімія перетворилася в невід’ємну частину загальнолюдської культури. Вона тісно пов’язана з організацією побуту людей. Її витвори у вигляді різноманітних речей, виробів, матеріалів використовуються у повсякденному житті. Кожна людина, незалежно від її професії – пече вона хліб чи варить сталь, удобрює город мінеральними добривами чи виробляє аміак для добування цих добрив, приводить в дію двигун автомобіля чи добуває з нафти бензин, що заливається в бак автомобіля, – так чи інакше безпосередньо використовує у своєму житті продукти хімії та хімічні перетворення. Отже, людина повинна зрозуміти значення, яке має хімія в її житті і в житті суспільства, і правильно користуватися хімічними знаннями. Хімія розв’язує глобальні проблеми людства такі як сировинна, енергетична, екологічна і інші. Щоб розуміти всі ці проблеми і використовувати блага, які дає хімізація всіх сфер життя суспільства, кожна людина мусить мати певний мінімум хімічних знань. При вивченні дисципліни «Хімія» основне її завдання – повторити, систематизувати й узагальнити набуті знання з основ хімії, звернути особливу увагу на прикладний характер вивчення дисципліни, що зв’язано з майбутньою професією техніка-будівельника. Знання з цієї дисципліни дасть можливість студентам успішно вивчати такі базові будівельні дисципліни як «Будівельне матеріалознавство», «Технологія і організація будівельного виробництва», «Екологія», ряд спецдисциплін по спеціалізації ГВК. Курс лекцій з дисципліни «Хімія» дає можливість студентам одержати компактно навчальний матеріал в повному обсязі у відповідності з діючою навчальною програмою, затвердженою директором науково-методичного центру агаррної політики А.П.Хоменко 4 лютого 2010р. Відповідно підручники і навчальні посібники для вивчення цієї дисципліни ще не написані. Для цієї дисципліни відведено 54 години, з них лекції – 44год. і 10год. на лабораторні роботи. Нумерація лекцій у відповідності з навчальною програмою: всього лекцій – 22 і 5 лабораторних робіт. В навачльному посібнику викладено теоретичний матеріал – 22 лекції. Для перевірки знань і умінь студентів по темах подані тести, вправи, задачі, які дають можливість студентам ґрунтовно засвоїти знання з хімії, підготуватись до самостійних, контрольних робіт та успішно здати залік.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|