МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи №2 для студентів-заочниківЗадача 1.Два однакових по модулі заряду q1 і q2 знаходяться в повітрі на відстані r друг від друга. Визначити напруженість полючи в точці ПРО, що знаходиться на середині відрізка, що з'єднує заряди, і в точці А, розташованої на відстані r1> від зарядів. Розглянути випадки: а) заряди однойменні, б) заряди різнойменні. Рішення.а)заряди однойменні: (мал.1) У точці О: Е 1 = - Е2 , тому сумарна напруженість дорівнює нулеві: ЕО = Е1+ Е2= 0 . У точці А: Е1 = Е2 , ЕА = Е1+ Е2, ЕА =2 Е1cos α, АТ = h, cos α = . У такий спосіб:
, k = 9·109 Н·м2/Кл2, ε0 = 8,85·10-12 Ф/м. ЕА Е2 Е1
А
r1
h
• ∙ ● +q Е2 О Е1 +q
Рис.1.
У випадку, якщо обидва заряди негативні: (мал.2), розрахунок виконується аналогічно. А Е1 Е2
ЕА
r1 h
-q Е1O Е2-q
Рис.2
б) Заряди різнойменні: q1 = -q, q2 = +q (мал.3). Напруженість полючи в точці ПРО :
ЕО = Е1+ Е2, ЕО = Е1 + Е2, Е1 = Е2, ЕО = 2 Е1,
.
У точці А: ЕА = Е1+ Е2, Е1 = Е2, , , . Остаточно:
.
Е2
ЕА А
Е1
r1
○ ∙ ○ -q Е2Е1О +-q
Рис.3
Задача 2.Між обкладками плоского конденсатора знаходиться діелектрик з відносною діелектричною проникністю ε . На поміщений між обкладками заряд qо діє сила F. Відстань між обкладками d, їхня площа S. Визначити: напруженість полючи Е, різниця потенціалів між обкладками конденсатора Δφ, енергію електростатичного поля конденсатора Wе й об'ємну густина енергії wе.
Рішення. Поле між обкладками конденсатора можна вважати однорідним. Напруженість полючи зв'язана з діючої на заряд силою співвідношенням:
. Різниця потенціалів між обкладками:
. Для плоского конденсатора: .
Енергія поля конденсатора:
Об'ємна густина енергії:
.
Задача 3.Сила струму в ланцюзі змінюється з часом від значення I0 до I1 за час t1за законом . Визначити заряд q, що пройшов через резистор R за час τ і кількість теплоти Q, що виділилося на ньому за цей же час. Розглянути випадки:
, , , , , . Рішення. За визначенням сила струму: , . Заряд, що пройшов через резистор за час τ, визначиться інтегруванням:
.
За проміжок часу на резисторі R виділяється кількість теплоти:
.
Кількість теплоти, що виділяється за час τ, визначається інтегруванням:
Приклади.1) .
. , .
.
2) .
. , .
.
3) , .
.
4) 4) , .
. 5)
.
.
6) , .
.
7) .
. Якщо , те
. Якщо , то 8) . . Якщо , те
. Якщо , то 9) , .
.
=
Задача 4.Батарея складається з n послідовно з'єднаних елементів. ЭДС кожного ε, внутрішній опір r. При якому струмі I корисна потужність батареї дорівнює Pп? Визначити найбільшу корисну потужність батареї Pпм.
Читайте також:
|
|||||||||||
|