Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рішення.

Корисна потужність батареї

 

, (1)

де R – опір зовнішнього ланцюга.

Сила струму визначається за законом Ома для замкнутого ланцюга:

 

. (2)

Тут - ЭДС, а - внутрішній опір - послідовно з'єднаних однакових елементів.

З (1) випливає:

. (3)

Підставимо (3) у (2):

 

або . (4)

Преутворити (4), одержимо квадратне рівняння:

 

.

Воно має два рішення:

 

. (5)

Для визначення максимальної корисної потужності знайдемо її залежність від зовнішнього опору:

 

. (6)

 

Скористаємося умовою экстремума (у даному випадку ця умова максимуму):

 

,

 

отже: , відкіля .

Таким чином, корисна потужність максимальна при . (7)

 

Підставимо (7) у (6). Одержимо вираження для максимальної корисної потужності:

 

. (8)

 

Задача 5.Визначити питому теплову потужність w, виділювану проводами з питомим опором ρ, площею поперечного переріза S, по яких тече струм силою I.

 

Рішення. Скористаємося законом Джоуля - Ленца в диференціальній формі:

 

. (1)

де - густина струму, Е – напруженість полючи усередині провідника, яку можна визначити за допомогою закону Ома в диференціальній формі:

. (2)

По визначенню густина струму , тоді .

 

Питома теплова потужність:

 

. (3)



Читайте також:

  1. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  2. Виконання рішення.
  3. Відкладення, відстрочка або розстрочка виконання, зміна способу і порядку виконання рішення.
  4. Домогосподарства як суб’єкт економічної теорії: проблеми та способи їх вирішення.
  5. Завдання вибору критеріїв обґрунтування рішення.
  6. Збори як форма прийняття колективного рішення. Нарада. Дискусія
  7. Й крок. Оцінити успішність рішення.
  8. Класифікація глобальних проблем та проблема їх вирішення.
  9. Контроль еиконання управлінського рішення.
  10. Крок . Прийняти рішення.
  11. Міжнародні економічні аспекти вирішення економічних, продовольчих і ресурсоенергетичних проблем. Шляхи їх вирішення.
  12. Місце виконання рішення.




Переглядів: 436

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи №2 для студентів-заочників | Методичні вказівки до виконання контрольної роботи №3 для студентів-заочників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.