Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рішення.

Корисна потужність батареї

 

, (1)

де R – опір зовнішнього ланцюга.

Сила струму визначається за законом Ома для замкнутого ланцюга:

 

. (2)

Тут - ЭДС, а - внутрішній опір - послідовно з'єднаних однакових елементів.

З (1) випливає:

. (3)

Підставимо (3) у (2):

 

або . (4)

Преутворити (4), одержимо квадратне рівняння:

 

.

Воно має два рішення:

 

. (5)

Для визначення максимальної корисної потужності знайдемо її залежність від зовнішнього опору:

 

. (6)

 

Скористаємося умовою экстремума (у даному випадку ця умова максимуму):

 

,

 

отже: , відкіля .

Таким чином, корисна потужність максимальна при . (7)

 

Підставимо (7) у (6). Одержимо вираження для максимальної корисної потужності:

 

. (8)

 

Задача 5.Визначити питому теплову потужність w, виділювану проводами з питомим опором ρ, площею поперечного переріза S, по яких тече струм силою I.

 

Рішення. Скористаємося законом Джоуля - Ленца в диференціальній формі:

 

. (1)

де - густина струму, Е – напруженість полючи усередині провідника, яку можна визначити за допомогою закону Ома в диференціальній формі:

. (2)

По визначенню густина струму , тоді .

 

Питома теплова потужність:

 

. (3)



Читайте також:

  1. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  2. Виконання рішення.
  3. Відкладення, відстрочка або розстрочка виконання, зміна способу і порядку виконання рішення.
  4. Домогосподарства як суб’єкт економічної теорії: проблеми та способи їх вирішення.
  5. Завдання вибору критеріїв обґрунтування рішення.
  6. Збори як форма прийняття колективного рішення. Нарада. Дискусія
  7. Й крок. Оцінити успішність рішення.
  8. Класифікація глобальних проблем та проблема їх вирішення.
  9. Контроль еиконання управлінського рішення.
  10. Крок . Прийняти рішення.
  11. Міжнародні економічні аспекти вирішення економічних, продовольчих і ресурсоенергетичних проблем. Шляхи їх вирішення.
  12. Місце виконання рішення.




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи №2 для студентів-заочників | Методичні вказівки до виконання контрольної роботи №3 для студентів-заочників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.