Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Крок . Прийняти рішення.

На попередньому етапі вже визначилося найбільш сприйнятливе рішення. Тому цей, четвертий крок, може бути едагким. Головне на цьому етапі – підкреслити, що рішення прийняте спільно, воно сприйнятливе для кожного. Варто на цьому етапі виконати ще й такі дії:

v Протестувати усі запропоновані рішення. Запропонувати уявити, як працюватиме кожне із запропонованих рішень, якщо воно буде прийняте: „Якщо ми приймемо це рішення, то що, як ви гадаєте, відбудеться? Усі будуть задоволені?”, „Як ви думаєте, чи зможемо ми таким чином вирішити нашу проблему?”, „Як ви думаєте, чи можливо, щоб це рішення не спрацювало?”

v Не затверджувати рішення, доки всі не будуть згодні чи принаймні будуть прагнути робити це. Треба про це запитати, потім звернуться до кожного: „Я хочу запровадити це рішення. А ви?” Це дасть можливість зрозуміти: можна внести зміни, якщо цей варіант не спрацює.

v Якщо вирішили поставити підписи, а це дуже добре, треба лише подбати, щоб ніхто не робив цього силоміць, під тиском групової думки. Не слід сприймати підкорення за згоду.

Крок.

Треба зробити наступне:

v Спитати : „Що ми будемо робити для реалізації нашого рішення?”, а також „Хто з нас і за що буде відповідати?”, „Коли ми почнемо це робити?”

v З’ясувати норми й стандарти виконання рішення. Уточнити, що означає шепіт, тиша. Який час виділяють для розмов і на якому з етапів уроку? Як виконувати п’ятий пункт :„Кожен учень повинен говорити, коли інші мовчать”.

v Записати, хто, коли і що буде робити для реалізації рішення. Інколи корисно виділяти спеціальних контролерів з учнів.


Читайте також:

  1. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  2. Викликати особу, яка вносить гроші, та прийняти їх поаркушним перерахуванням.
  3. Виконання рішення.
  4. Домогосподарства як суб’єкт економічної теорії: проблеми та способи їх вирішення.
  5. Екологічно прийнятий ризик
  6. За опорний меридіан прийнятий магнітний меридіан аеродрому вильоту.
  7. Завдання вибору критеріїв обґрунтування рішення.
  8. Збори як форма прийняття колективного рішення. Нарада. Дискусія
  9. Й крок. Оцінити успішність рішення.
  10. Класифікація глобальних проблем та проблема їх вирішення.
  11. Контроль еиконання управлінського рішення.




Переглядів: 593

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тактика в стратегії співробітництва | Технологія управління педагогічними конфліктами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.