Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рішення.

Густина потоку енергії,що переноситься за одиницю часу (за одну секунду) через одиничну площадку (1 м2), перпендикулярну напрямкові поширення хвилі, визначається вектором Умова – Пойнтинга:

P =[E× H],

де EіH –вектори напруженості електричного і магнітного полів в електромагнітній хвилі. Оскільки для неї E ┴ H, одержимо:

.

У синусоїдальній хвилі Е и Н змінюються по гармонійному законі: , тому . За визначенням інтенсивності:

,

де dW енергія, що переноситься хвилею через площадку S за час dt. Очевидно:

.

E0 і H0 зв'язані між собою співвідношенням:

, тому:

, .

Енергію, що переноситься хвилею за час t , одержимо інтегруванням останнього виразу:

За умовою задачі ε = 1, μ = 1, T<<t, >> . Тоді остаточно:

.

Електрична постійна ε0 = 8,85·10-12 Ф/м.

Магнітна постійна μ0 = 4π·10-7 Гн/м =12,56·10-7 Гн/м.


Читайте також:

  1. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  2. Виконання рішення.
  3. Відкладення, відстрочка або розстрочка виконання, зміна способу і порядку виконання рішення.
  4. Домогосподарства як суб’єкт економічної теорії: проблеми та способи їх вирішення.
  5. Завдання вибору критеріїв обґрунтування рішення.
  6. Збори як форма прийняття колективного рішення. Нарада. Дискусія
  7. Й крок. Оцінити успішність рішення.
  8. Класифікація глобальних проблем та проблема їх вирішення.
  9. Контроль еиконання управлінського рішення.
  10. Крок . Прийняти рішення.
  11. Міжнародні економічні аспекти вирішення економічних, продовольчих і ресурсоенергетичних проблем. Шляхи їх вирішення.
  12. Місце виконання рішення.




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 2 | Задача 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.127 сек.