Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рішення.

Для релятивістської частки довжина хвилі де-Бройля визначається формулою:

. (1) .

Заряджена частка здобуває кінетичну енергію за рахунок потенційної енергії взаємодії з електричним полем . Отже:

. (2)

З (2) випливає:

. (3)

Звівши (3) у квадрат, після нескладних алгебраїчних перетворень одержимо:

. (4)

З (3) і (4) випливає:

(5)

Підставляючи (5) у (1), одержимо остаточно:

. (6)

Неважко переконатися, що для нерелятивістської частки <<1 і для неї:

. (7)

Постійна Планка h = 6,63·10-34 Дж·с, заряд електрона e = 1,6·10-19 Кл, маса спокою електрона m0 = 9,1·10-31кг, швидкість світла у вакуумі з = 3·108м/с.

Наприклад, для Δφ = 10 000 В а <<1.

Порядок розрахунку:

1. Обчислити а.

2. Якщо а<<1, розрахунок можна виконувати по формулі (7).

3. Якщо а~1, то розрахунок варто виконувати по формулі (6).


Задача 5.

Обчислити дефект маси і питому енергію зв'язку для ядра


Читайте також:

  1. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  2. Виконання рішення.
  3. Відкладення, відстрочка або розстрочка виконання, зміна способу і порядку виконання рішення.
  4. Домогосподарства як суб’єкт економічної теорії: проблеми та способи їх вирішення.
  5. Завдання вибору критеріїв обґрунтування рішення.
  6. Збори як форма прийняття колективного рішення. Нарада. Дискусія
  7. Й крок. Оцінити успішність рішення.
  8. Класифікація глобальних проблем та проблема їх вирішення.
  9. Контроль еиконання управлінського рішення.
  10. Крок . Прийняти рішення.
  11. Міжнародні економічні аспекти вирішення економічних, продовольчих і ресурсоенергетичних проблем. Шляхи їх вирішення.
  12. Місце виконання рішення.




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 4. | Рішення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.