МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Прийоми з попередження появи та розвитку конфлікту та його локалізація і гасіння
1. Безпосередніми імпульсами до появи назріваючого конфлікту можуть бути: грубий тон, відповідь чи репліка у зневажливій формі, публічне осміяння і т. п. Тому якщо людина вчиняє навмисно різко, явно провокує конфлікт або «замикається», знаходячись у нервовому напруженні, то потрібна витримка і терпіння. Можна грубощі перевести в жарт, відповісти спокійно із гідністю, промовчати й піти. Не прагнути останнє слово залишати за собою. 2. Необхідно якнайшвидше знайти причину конфліктної ситуації і знищити її. Для цього вирішується сама проблема (правильно нараховується заробітна платня. Виконується перестановка людей із врахуванням їх психологічної сумісності, по можливості задовольнити їхні потреби та інтереси і т. ін.) і одночасно заспокоюються конфліктуючі сторони відповідними методами переконання. 3. При переконанні використовуються аргументи, які зачіпляють не особистість, а її вчинки, що призвели до конфлікту. 4. Якщо конфлікт виник з декількох причин, то вибирається основна і по ній ведеться переконання. 5. У випадках, коли у виникаючому конфлікті беруть участь кілька людей, то потрібна бесіда з кожним із них. 6. Важливо уникати надмірного розголошення конфлікту. 7. Швидкому і об’єктивному вирішенню конфлікту сприяє позитивне ставлення керівника до людей, уміння бути вищим за особисту неприязнь, віра в людей. 8. Ефективним прийомом є публічне обговорення конфлікту. Для його успіху потрібно: завчасно підготувати тези для виступаючих, щоб дати критиці правильний напрям гасіння конфлікту, наслідки, шляхи його вирішення; підібрати виступаючих, авторитетних людей у колективі і для конфліктуючих сторін; встановити такий порядок обговорення: спочатку керівник розповідає про суть конфлікту, потім конфліктуючі висловлять свої позиції, підготовлені виступаючі задають напрямок обговорення, потім говорять усі бажаючі. Керівник стежить за загальним ходом зборів; з багатьох причин конфлікту та його учасників обрати одну-дві причини та двох конфліктуючих людей – так легше критикувати і запевняти в умовах особливого психічного навантаження колективних обговорень. 9. Не допускається обговорення одних і тих же причин конфліктів та їх учасників, тому що колектив, який звикнув уже до них, не реагує на них. 10. Не можна довго обговорювати учасників конфлікту у різних суспільних організаціях і на різних рівнях керівництва, бо зростаюче число неоднакових думок сприяє розвитку конфлікту і виходу його з-під контролю керівника. 11. Необхідно обов’язково відзначити покращення конфліктної ситуації і роль у цьому кожного учасника. Як дістати користь з конфлікту: Має сенс направляти конфлікти на користь організації. При рішенні того або іншого конфлікту менеджер може мати для себе корисний урок, щоб другий раз не наступати на ті ж самі граблі. Можна дати наступні рекомендації, як можна мати користь з конфлікту: По-перше, найефективніший спосіб «розгляду» конфлікту – скористатися допомогою нейтральної сторони, яку поважають учасники конфлікту. По-друге, перші враження (ті, що на поверхні) про конфлікт, як правило, необ’єктивні. Важливо вміти відсторонитися і подивитися на конфлікт із різних сторін (двох протилежних і третьої – нейтральної). По-третє, момент переваги емоцій. Важливо «поставити конфлікт на паузу». Потрібно добратися до суті і зрозуміти, із приводу чого сторони сперечаються і в чому їхні інтереси збігаються. Нейтральна сторона допоможе згладити гостроту конфлікту і швидше знайти оптимальний варіант його вирішення.
Читайте також:
|
||||||||
|