МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Керування армієюДавайте тепер подивимося на армію. Уміння воювати – її продукція. Адміністрація – її командний склад – головнокомандуючі, сержанти і т. д. Маркетинг – її вміння залучити на свою сторону суспільну думку, щоб одержати необхідну допомогу цивільного населення (у Другій Світовій війні в перемозі союзників маркетинг зіграв таку ж важливу роль, як і військова стратегія). Ресурси – люди, зброя, продовольчі запаси. Вибір часу – знання: коли і де напасти, і скільки потрібно зброї. Коли, де і як підсилити оборону. Наприкінці Другої Світової війни німецька армія все ще мала продукцію високої якості (уміння воювати). Вміле адміністрування, ефективний маркетинг, що спонукував населення до високої віддачі і майже бездоганний розрахунок часу. Наприклад, так було в ході Арденнської операції, але був тоді дефіцит ресурсів (у них скінчилося пальне), і це визначило її поразку. Завдяки своєї проникливості союзницька армія зрозуміла, де слабкість німецької армії, і виробила успішну оборонну стратегію. Німцям дозволили наступати доти, поки у них не закінчиться пальне. Потім вони використали цю слабкість, щоб перемогти. З історії видно, що вибір часу є неправильним, якщо ви вторглись у Росію і не закінчили війну до зими. Наполеон, коли вторгся в Росію з величезними силами, передбачив усе, крім часу. Навіть при тому, що французи мали всі необхідні ресурси для того, щоб почати вторгнення, їх неправильний вибір часу зробив їх уразливими. Вони не могли розбити Наполеона на полі битви, і тому вони спалювали свої міста і поля, щоб позбавити його ресурсів, на які він розраховував, щоб пережити зиму. Завдяки цій стратегії – ударів по слабкому місцю армії Наполеона – росіяни повністю розгромили одну з найсильніших армій в історії. Керування бізнесом Продукція підприємства – це вироблені ним товари і надані послуги. Адміністрація – апарат керування від ради директорів до останнього майстра. Маркетинг займається рекламою і збутом. Ресурси – це гроші, люди, машини і механізми, фабрики, необхідні природні багатства. Усе це для того, щоб видати продукцію. Розрахунок часу – центр, навколо якого все об'єднано. Ми можемо робити найкращу і найдешевшу продукцію, але якщо ми не випускаємо її з 1950 року, ми, можливо, упустили свій шанс. Авіазаводи "Пайпер" і "Сесна" робили приблизно однакову продукцію. Обидві компанії мали професійну адміністрацію, необхідні ресурси і правильний розрахунок часу. Але, незважаючи на все це, "Сесна" продає набагато більше літаків завдяки ефективному маркетингові. Компанія "Форд" робить автомобілі. Компанія відразу стала випускати дуже гарну продукцію, мала правильний розрахунок часу, необхідні ресурси і відмінний маркетинг. Але слабким місцем компанії було адміністрування. Компанія "Дженерал моторс" мала сильну адміністрацію, але поступалася за іншими показниками. Спочатку вони просто копіювали продукцію компанії "Форд" і терпляче чекали, коли ж "Форд" зробить помилку. Незабаром фірма "Форд" почала відставати в удосконаленні продукції, а також неправильно розраховувати час. Вони рік за роком продовжували випускати все ту ж модель "Т". У той час, як "Дженерал моторс" з кожним роком вносила удосконалення у свою продукцію і передбачала час її випуску. Завдяки гарній рекламі і маркетингові "Дженерал моторс" зробила новий автомобіль предметом мрій, а продукцію компанії "Форд" застарілою. Діючи таким чином, вони перехопили ініціативу в автомобільній промисловості і не поступалися нею кілька десятиліть. Якби компанія "Форд" тримала під контролем усі п'ять принципів на своїх підприємствах і на підприємствах свого конкурента, вона б не відстала від компанії "Дженерал моторс". Якби "Дженерал моторс" тримала б під контролем усі п'ять принципів на своїх підприємствах і на підприємствах своїх конкурентів, компанія не уступила б лідерство японцям, які вловили тенденцію до попиту на автомобілі маленького розміру і більш високої якості задовго до того, як це зрозуміли в Детройті. Це тільки невеликі приклади, як можна розкласти підприємство на п'ять складових частин для того, щоб швидко й ефективно проаналізувати його сильні і слабкі сторони. Звичайно, на різних підприємствах у п'яти принципів можуть бути свої особливості. Однак, загалом, ці принципи можна ефективно застосувати для розвитку і керування будь-яким підприємством. Жонглювання тарілками У процвітаючих підприємствах постійно спостерігаються тенденції до зміцнення однієї або декількох складових для підтримки загального балансу. Наприклад, коли змінюється виконавчий директор, рада директорів найчастіше використовує цю зміну для зміцнення тієї складової, в якій виявляється невелика слабкість. Якщо слабшає маркетинг, запрошують когось сильного в цій сфері. Але фахівець з маркетингу мало що розуміє у технічних і виробничих питаннях, тому якщо приділяти основну увагу маркетингові, то від цього може постраждати якість продукції. Тоді наступним кроком буде прагнення покращити якість продукції, що виготовляється. При таких змінах можна поліпшити її, але погіршиться маркетинг. Рідко якесь підприємство підтримує постійну гармонію у всіх сферах. Це відбувається подібно тому, як у жонглерів у цирку одні тарілки, що вони кидають, злітають нагору, а інші падають униз. Розуміння основних правил дає можливість підтримувати одночасно сталий рівень усіх принципів, необхідних для успіху. Простота в розмаїтості Якщо ми маємо уяву, ми можемо уявити, як плани Наполеона можуть допомогти нам у нашій роботі. Робота на фабриці або в юридичній консультації іноді може зажадати від нас стільки ж хоробрості, такої ж рішучості і такого ж натхнення, як від знаменитого тренера, звичайно, якщо ми хочемо процвітати. Основні принципи для всіх однакові, їх можна застосовувати у великій корпорації, уряді або в приватному підприємництві. Наполеон використовував усі п'ять принципів у своїх військових планах. Він переглянув стратегію бою своєї армії і поліпшив її (продукція). Він навчив своїх офіцерів думати стратегічно і мотивував їх своїм веденням (адміністрація). Він умів знайти необхідні капітали, набирав війська і забезпечував їх усім необхідним (ресурси). Його ведення і лідерство надихало Францію і навіть громадян конфронтуючих йому країн (маркетинг). Він, як правило, правильно вибирав час. І це було його могутньою зброєю. Коли він вторгся в Росію, він потерпів поразку у битві під Ватерлоо через те, що вибрав неправильний час для бою. Це найбільш важливий момент, який ми ігноруємо, якщо стаємо зарозумілими і самовпевненими. Капітан "Карпатії" Рострон продемонстрував свої лідерські якості і свою підготовленість під час трагедії на "Титаніку" завдяки тому, що він знав і розумів п'ять необхідних принципів. Він добре знав свою продукцію (судно). Він блискуче використовував адміністрацію і ресурси. Він майстерно вибрав час і правильно виклав свій план (маркетинг), тому пасажири і команда були готові виконати поставлені перед ними завдання. Він знав своє судно і свій екіпаж добре, що дозволило йому швидко й ефективно проаналізувати недоліки і можливості у виниклій кризовій ситуації. Генерал Лі використовував п'ять принципів, коли командував армією Північної Вірджинії. Цей приклад відноситься до цієї теми. Він використовував п'ять принципів, щоб компенсувати слабкі моменти. Він добре розумів принцип, що своїх супротивників треба знати краще, ніж вони знають самих себе. Така проникливість – дар, але цей дар треба розвивати. "Не можна вкласти те, що Бог не дав", але треба розвивати те, що Бог вклав у вас, інакше ви загубите свої таланти.
Питання для контролю:
1. Що таке керування, направлене на успіх? Поясніть це на прикладі організації братів Мак Доналд. 2. Які складові успіху організації? 3. Поясніть, що таке виживання організації? 4. Яке місце займає в житті організації результативність і ефективність? 5. Поясніть, яке місце при досягненні успіху організації займає її продуктивність? 6. Що таке практична реалізація управлінських рішень? 7. Що таке практика керування, розкрийте це на прикладах? 8. Поясніть, що таке соціальна відповідальність? 9. Яке місце займає соціальна відповідальність менеджменту в підприємницькій діяльності? 10. Що таке „керування за допомогою карбованця”? 11. Як ви можете пояснити, що таке менеджмент як лідируюча група суспільства? 12. Що таке місія організації? 13. Поясніть значення організаційної культури в житті організації? 14. Хто розробляє місію організації? 15. Яким чином впливають сильні та слабкі сторони у бізнесі на формування місії організації? 16. Чи повинні поділяти місію організації її співробітники? 17. Яка роль відводиться неформальним лідерам при формуванні місії організації? 18. Що таке етика бізнесу, де і як вона зародилася? 19. Що таке сім принципів ведення бізнесу? 20. Що таке моральні зобов’язання перед суспільством? 21. Яку роль повинні виконувати комітети з етики? 22. Що таке корпоративна культура? 23. Які висновки можна зробити щодо справи про „ТАЙЛЕНОЛ”? 24. Як світові релігії ставляться до ведення бізнесу? 25. Хто більше всього із засновників світових релігій приділяв найбільшу увагу комерції? 26. Як ставиться до комерційної діяльності християнство? 27. Що таке кальвінізм? 28. Які сучасні країни в залежності від релігії демонструють найбільшу динаміку економічного розвитку? 29. Що таке п’ять принципів успішного керування, які розробив і обґрунтував Рік Джойнер? 30. Дайте характеристику п’яти принципів керування, їх взаємозв’язок. Читайте також:
|
||||||||
|