Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Керування для досягнення результатів

Метою ефективного керування повинні бути ясність і простота, завдяки яким і отримуються результати. Тяжіння до незрозумілих теорій і принципів ні що інше, як прикриття недоліків тих, хто проповідує ці теорії. В основному всі великі лідери й ефективні менеджери у своїй справі завжди додержувалися основнихпринципів.

А саме, щодо переваг ми прийдемо, якщо будемо дотримувати теорії успіху. Тільки тоді, коли ми виконуємо те, що потрібно, і тому, що так треба, наша прихильність до справи стає досить глибокою для розкриття потенціалу і досягнення успіху. Тому варто розглянути як теорію, так і практичне застосування цих принципів.

Тільки глибоке вивчення цих п'яти необхідних принципів допоможе нам побачити і вчасно вжити заходів, якщо один із принципів не врахований і не застосовується на підприємстві. Також це допоможе побачити слабкі сторони інших підприємств. Ми повинні застосовувати всі п'ять принципів так, щоб вони працювали в гармонії, ефективно доповнюючи одне одного.

Щоб дати коротку ілюстрацію того, як легко аналізувати будь-який проект або підприємство з цими п'ятьма принципами першої необхідності, давайте скористаємося ними для поверхневого розгляду трьома різними підприємствами: професійною футбольною командою, армією і бізнесом.

Керування командою

Продукція футбольної команди – гра. Якщо команда може добре грати – виходить, вона має виріб високої якості. Тренування, поповнення – це адміністрація. Маркетинг – це турбота про те, щоб ігри відвідувало більше людей, а також підвищення інтересу до спорту. Ресурси – це придбання талановитих гравців. Вибір часу – це основа, що є життєво важливою для успіху перерахованих вище принципів.

Для футбольної команди необхідний правильний вибір часу. Мається на увазі гарна гра в потрібний час і т. д. Але він важливий також у всіх інших відносинах. Висування гравців найбільш ефективне рано восени. У цей час люди починають думати про футбол. Вони малоефективні навесні, коли думають про літній відпочинок. Їм більш привабливими здаються такі ігри, як волейбол. Адміністрація повинна враховувати вибір часу при рішенні більшості питань. Наприклад, знаючи вік і фізичні можливості гравців, потрібно визначити, коли варто зайнятися підбором нових гравців. Команда буде мати незмінний успіх, якщо буде суворо дотримуватися всі п'яти принципів.

Застосування п'яти принципів дуже важливе. Це допоможе визначити сильні і слабкі сторони супротивника, а це, в свою чергу, допоможе виробити стратегію гри. Знаючи про те, що продукція супротивника сильна в грі в пас і слабка в обведенні, ми, тренуючись, повинні більше приділяти увагу обведенню. Так треба робити для того, щоб використовувати слабкі сторони супротивника і не дати виявити йому свої сильні сторони. Якщо основний супротивник відчуває труднощі у фінансах, ми зможемо маніпулювати цінами при покупці хороших гравців. Коли ми знаємо свої слабкі й сильні сторони, а також сторони свого супротивника, це допоможе нам виробити більш ефективну стратегію.


Читайте також:

  1. D-тригер з динамічним керуванням
  2. II. Обробка результатів
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  5. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  8. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  9. Автоматизація меліоративних помпових стацій. Автоматизація керування помповими агрегатами.
  10. Агресивне керування портфелем акцій
  11. Алгоритми керування ресурсами
  12. Аналіз конструкції рульового керування.




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ефективність керування | Керування армією

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.