МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Роль менеджера в організаціїФундаментальні проблеми субординації, структури, мотивація і лідерство на будь-якому комерційному підприємстві належать до сфери керування менеджерами. Менеджери – це сіль компанії й одночасно її найдефіцитніша частина. Автоматизованому підприємству практично не потрібні рядові робочі руки. Зате йому потрібно багато менеджерів, стільки, скільки сьогодні не має жодне промислове підприємство. Менеджери – найдорожча частина компанії й одночасно її найбільш схильна до знецінювання частина, яка має потребу в постійному підживленні свіжими силами. Щоб створити управлінську команду, потрібні роки, а погане керування менеджментом здатне зруйнувати її в лічені дні. Кількість менеджерів і суми, в які вони обходяться компаніям, за останні півстоліття знайшли стійку тенденцію до зростання. Очевидно, вони будуть рости й далі. Одночасно зростуть вимоги до самих менеджерів. Уже зараз вони подвоюються в кожнім поколінні, і немає причин сумніватися в тім, що в найближчі десятиліття тенденція збережеться. Наскільки добре менеджери керують підприємством, визначається тим, чи досягнуті поставлені цілі. Інший красномовний показник роботи менеджерів – якість виконання своєї роботи робітниками та службовцями. Тому що ставлення робітників до своїх обов’язків дзеркально відбиває ставлення менеджерів до своїх обов’язків, а також до їх професіоналізму й організованості. Чим злагодженіше працюють менеджери, тим продуктивніша робота біля верстатів. Той факт, що назване «управління персоналом» обмежує сферу своїх інтересів рядовими службовцями і виключає з неї самих керівників, пояснимо традицією, але вага помилки від цього не зменшується. Якщо в статуті новоствореного (і настільки модного зараз) відділу управління персоналом записано, що його «компетенція обмежується стосунками між компанією і службовцями нижчої та середньої ланки», - такому відділові можна впевнено пророчити повну невдачу в його діяльності і даремну витрату зусиль. Стосунки всередині колективу керівників – животрепетне для кожної компанії питання. У США вже щонайменше 10-15 років менеджери умовляють, наполегливо попереджують і переконливо просять один одного зосередити зусилля на роботі з нижчестоячим персоналом. Щоб здолати «спадний менеджмент», у них у запасі є безліч рекомендацій і дорогих технічних нововведень. Але рідко можна зустріти менеджера, якого куди сильніше турбували б його стосунки зі своїми підлеглими, ніж зі своїм начальством. Усіх голів правління більше хвилює, що подумає про них правління, а не віце-президент. Джерело переживань віце-президента – його стосунки з президентом. Навіть останній контролер, бригадир чи секретар тільки тоді і почувають себе на коні, коли шеф і відділ кадрів залишать їх у спокої. Усе це – не свідчення, як іноді думають, людського лукавства. Стосунки з начальством цілком заслуговують тих емоцій, що на них витрачуються. Бути менеджером – значить нести відповідальність за успіх компанії. Усякий, на кого ця відповідальність покладена, є менеджером. Той менеджер, що не в змозі нести цю відповідальність, – поганий менеджер і навіть гірше: такий менеджер професійно непридатний. Що конкретно хвилює менеджера? Що думає про нього шеф? Менеджера турбує, чи виправдає він надії, чи приймуть всерйоз те, що він скаже і зробить. Йому буває важко обґрунтувати свою точку зору, домогтися схвалення своїх пропозицій. Також його турбують стосунки з іншими підрозділами і колегами. Ці та багато інших проблем і складають сферу керування менеджерами. Отже, серед проблем людських стосунків на підприємстві перше місце по праву належить проблемам керування менеджерами, а не стосункам між рядовими службовцями. Читайте також:
|
||||||||
|