МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виявлення комунікативних і організаторських здібностейКомунікативні й організаторські здібності – стрижневі в професіях типу "людина – людина" (учитель, тренер, менеджер і т. п.). Ці здібності визначають характер міжособистісних стосунків; без них не можна об'єднатися в колектив, створити навчальні, спортивні, виробничі та інші групи, залучити до себе людей, організувати і направити їхню діяльність. Методика корисна не тільки для діагностики особистих властивостей, але й для виявлення лідерів, організаторів, які можуть згуртувати колектив. Методика КОЗ-1 базується на принципі відображення й оцінки деяких особливостей свого поводження в різних ситуаціях на особистому досвіді. Для вивчення комунікативних здібностей включені 20 питань, що допомагають з'ясувати особливості поводження: а) чи виявляєте Ви прагнення до спілкування, чи багато у вас друзів; б) чи любите Ви знаходитися в дружньому колі чи віддаєте перевагу самотності; в) чи швидко звикаєте до нових людей, до нового колективу; г) наскільки швидко реагуєте на прохання друзів і знайомих; д) чи любите громадську роботу, чи виступаєте на зборах; ж) чи легко Вам даються виступи в аудиторії. Вивчення організаторських здібностей включає також 20 питань, що допомагають оцінити такі особистісні якості, як: а) швидкість орієнтації у складних ситуаціях; б) спритність, ініціативність, наполегливість, вимогливість; в) схильність до організаторської діяльності; г) самостійність, самокритичність; д) витримка; є) ставлення до громадської роботи, товариськість. Вам потрібно відповісти на всі питання цього бланка. Вільно висловлюйте свою думку з кожного питання і відповідайте на них так: якщо Ваша відповідь на питання позитивна, то поставте проти нього знак "+", якщо ж не згодні – знак "–". Майте на увазі, що питання короткі і не можуть містити всіх необхідних подробиць. Уявіть собі типові ситуації і не замислюйтесь над деталями. Не слід витрачати багато часу на обмірковування, відповідайте швидко. Можливо, що на деякі питання Вам буде важко відповісти. Тоді докладіть зусиль дати ту відповідь, що Ви вважаєте за потрібну. Коли відповідаєте на кожне з цих питань, звертайте особливу увагу на перші його слова. Ваша відповідь повинна бути точно погодженою з цими словами. Читайте також:
|
||||||||
|