Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Який Ваш творчий потенціал

Оберіть один із запропонованих варіантів відповідей.

1. Чи вважаєте Ви, що оточуючий Вас світ може бути кращим?

а) так;

б) ні, він і так досить гарний;

в) так, але тільки у чомусь.

2. Чи вважаєте Ви, що самі можете брати участь у значних змінах оточуючого світу?

а) так, у більшості випадків;

б) ні;

в) так, в деяких випадках.

3. Чи вважаєте Ви, що деякі з Ваших ідей принесли значний прогрес у тій сфері діяльності, в якій Ви працюєте?

а) так;

б) так, при сприятливих обставинах

в) лише в деякій мірі.

4. Чи вважаєте Ви, що у майбутньому станете відігравати настільки важливу роль, що зможете щось принципово змінити?

а) так;

б) це маловірогідне;

в) можливо.

5. Коли Ви вирішуєте щось зробити, чи вважаєте, що зможете здійснити свої починання?

а) так;

б) часто думаєте, що не зможете;

в) так, часто.

6. Чи відчуваєте Ви бажання займатися справою, яку абсолютно не знаєте?

а) так, невідоме подобається;

б) невідоме не цікавить;

в) все залежить від характеру цієї справи.

7. Вам необхідно зайнятися незнайомою справою. Чи відчуваєте Ви бажання досягти в ній досконалості?

а) так;

б) задовольнитися тим, чого встигли досягти;

в) так, але тільки якщо це подобається.

8. Якщо справа, яку Ви не знаєте, Вам не подобається, чи бажаєте знати про неї все?

а) так;

б) ні, Ви бажаєте навчитися лише основному;

в) ні, Ви бажаєте задовольнити свою цікавість.

9. Коли Ви зазнаєте поразки, то:

а) якийсь час чините опір всупереч здоровому глузду;

б) залишите цю ідею, оскільки розумієте, що вона нереальна;

в) продовжуєте роботи свою справу, навіть коли стає ясно, що перепони не здолати.

10. На Вашу думку, професію слід обирати, виходячи з:

а) своїх можливостей, подальших перспектив для себе;

б) стабільності, значущості, необхідності професії, потреби в ній;

в) переваг, які вона забезпечить.

11. Мандруючи, чи могли б Ви легко орієнтуватися на маршруті, по якому вже пройшли?

а) так;

б) ні, боїтесь збитись зі шляху;

в) так, але тільки там, де місцевість сподобалась і запам’яталась.

12. Одразу ж після якої-небудь бесіди чи здатні Ви згадати все, що говорили?

а) так, з легкістю;

б) всього згадати неможливо;

в) запам’ятовуєте лише те, що цікавить.

13. Коли Ви чуєте слово іншою мовою, чи можете повторити його по складах без помилок, навіть не знаючи його значення?

а) так, з легкістю;

б) так, якщо це слово легко запам’ятати;

в) повторите, але не зовсім вірно.

14. У вільний час надаєте перевагу:

а) залишатись на самоті, поміркувати;

б) знаходитись у компанії;

в) Вам байдуже, будете Ви одні чи в компанії.

15. Ви займаєтесь певною справою. Вирішите припинити цю справу тільки тоді, коли:

а) справа закінчена і здається Вам, що відмінно виконана;

б) Ви більш або менш задоволені;

в) Вам ще не все вдалося зробити.

16. Коли Ви одні, то:

а) любите мріяти про будь-які, навіть, можливо, абстрактні речі;

б) будь-якою ціною намагаєтесь знайти собі конкретну справу;

в) іноді любите помріяти, але про речі, які пов’язані з Вашою роботою.

17. Коли певна ідея захоплює Вас, то Ви починаєте думати про неї:

а) незалежно від того, де і з ким Ви знаходитесь;

б) Ви можете робити це тільки наодинці;

в) лише там, де буде не дуже шумно.

18. Коли Ви намагаєтесь відстояти певну ідею, то:

а) можете відмовитись від неї, якщо вислухаєте переконливі аргументи опонентів;

б) залишитесь при своїй думці, які б аргументи не вислуховували;

в) зміните свою думку, якщо опір виявиться занадто сильним.

 

Ключ до тесту:

Підрахуйте суму балів, яку Ви отримали:

«а» – 3 бали;

«б» – 2 бали;

«в» – 1 бал.

Питання 1, 6, 7, 8 визначають межі Вашої зацікавленості; 2, 3, 4, 5 – віру в себе; 9, 15 – стійкість питань; 10 – амбіціозність; 12, 13 – слухова пам'ять; 11 – зорова пам'ять; 14 – Ваші намагання бути незалежним; 16, 17 – здатність до абстрагування; 18 – ступінь зосередженості.

 


Читайте також:

  1. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  2. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  3. Аналіз трудового потенціалу
  4. Барометрична формула. Розподіл Больцмана частинок у зовнішньому потенціальному полі
  5. БІОЕЛЕКТРИЧНІ ПОТЕНЦІАЛИ
  6. Біоелектричні явища в тканинах: будова мембран клітини, транспорт речовин через мембрану, потенціал дії та його розповсюдження.
  7. БІОЛОГІЧНІ ПОТЕНЦІАЛИ
  8. Благополуччя як позитивний саногенний потенціал особистості
  9. Будь – які зміни популяції є результатом порушення рівноваги між її біотичним потенціалом та опором довкілля.
  10. Бюджетний потенціал
  11. В потенціальній ямі
  12. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рішучість | Оцінка рівня конфліктності особи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.