Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінка рівня конфліктності особи

Дайте відповідь на такі питання:

1. Чи характерний для Вас потяг до домінування, до того, щоб підкорювати волю інших?

а) ні; б) коли як; в) так.

2. Чи є у Вашому колективі люди, які Вас побоюються, а, можливо, і ненавидять?

а) так; б) складно відповісти; в) ні.

3. Хто Вам більше імпонує?

а) пацифіст; б) принциповий; в) заповзятливий.

4. Чи часто Вам доводиться виступати з критичними судженнями?

а) часто; б) періодично; в) іноді.

5. Що для Вас було б найбільш характерне, якщо б Ви очолили новий колектив?

а) розробили би програму роботи колективу на рік вперед і запевнили колектив у її доцільності;

б) вивчили хто є хто і встановили би контакт з лідерами;

в) частіше радилися б з людьми.

6. У випадку невдачі, який стан для Вас найбільш характерний?

а) песимістичний;

б) поганий настрій;

в) образа на самого себе.

7. Чи характерне для Вас намагання відстоювати та додержуватись традицій колективу?

а) так; б) скоріше так; в) ні.

8. Чи відносите Ви себе до людей, котрим краще сказати гірку правду в очі, ніж промовчати?

а) так; б) скоріше так; в) ні.

9. Із трьох особистих якостей, з якими Ви боретесь, намагаєтесь перевиховати в собі:

а) роздратованість; б) образливість; в) несприйняття критики інших людей.

10. З якими людьми Вам легше працювати:

а) пасивними;

б) ініціативними;

в) працьовитими.

11. Якою людиною Вас вважають Ваші друзі?

а) екстравагантним; б) оптимістом; в) наполегливим.

12. Проти чого Вам частіше всього доводиться боротися?

а) несправедливість; б) бюрократизм; в) егоїзм.

13. Що для Вас найбільш характерне?

а) недооцінка своїх можливостей;

б) оцінюєте свої можливості об’єктивно;

в) переоцінюєте свої можливості.

14. Що Вас приводить найчастіше до зіткнення і конфлікту з людьми?

а) занадто велика ініціатива;

б) занадто велика критичність;

в) занадто велика прямолінійність.

Питання Оціночні бали відповідей
а) 1 б) 2 в) 3
а) 3 б) 2 в) 1
а) 1 б) 3 в) 2
а) 3 б) 2 в) 1
а) 3 б) 2 в) 1
а) 2 б) 3 в) 1
а) 3 б) 2 в) 1
а) 3 б) 2 в) 1
а) 2 б) 1 в) 3
а) 3 б) 1 в) 2
а) 2 б) 1 в) 3
а) 3 б) 2 в) 1
а) 2 б) 1 в) 3
а) 1 б) 2 в) 3

 

 

Рівні розвитку конфліктності Сумарне число балів
1. Дуже низький 14 – 17
2. Низький 18 – 20
3. Нижче середнього 21 – 23
4. Трохи менше середнього 24 – 26
5. Середній 27 – 29
6. Трохи вище середнього 30 – 32
7. Вище середнього 33 – 35
8. Високий 36 – 38
9. Дуже високий 39 – 42

 



Читайте також:

  1. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  2. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  9. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  10. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  11. Roboform - Ваш Особистий Зберігач Секретів!
  12. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Який Ваш творчий потенціал | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.