Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Програмою навчальної дисципліни «Маркетинг» передбачено вивчення основних категорій маркетингу та його загальних закономірностей функціонування, значення яких необхідно фахівцю для ефективного управління маркетинговою діяльністю в організації.

Програма навчальної дисципліни розроблена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра в галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво».

Основною метою вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.

Основними завданнями навчальної дисципліни є: вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

Предметом навчальної дисципліни є: процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.

Після вивчення дисципліни «Маркетинг» студенти повинні володіти інструментальними, міжособистісними, системними та спеціальними компетенціями, яки спрямовані на формування та розвиток навичок роботи з громадськістю, а саме:

 

Інструментальні компетенції

§ Здатність отримувати, аналізувати та систематизувати інформацію з базових питань програмного матеріалу навчальної дисципліни з різних джерел (підручників, навчальних посібників, періодичних видань, Інтернету та ін.).

§ Здатність ефективно організовувати свій робочий час.

§

Міжособистісні компетенції

§ Здатність здійснювати ефективні міжособистісні комунікації.

§ Здатність працювати у команді та в міжнародному контексті.

§ Здатність сприймати різноманітність та міжкультурні відмінності.

§ Прихильність до етичних цінностей.

§

Системні компетенції

§ Здатність застосовувати знання з маркетингу у професійній діяльності в сучасних організаціях як відкритих соціально-економічних системах.



Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Програма
  12. III. Програма




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Передмова | Спеціальні компетенції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.05 сек.