Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Передмова

Міністерство освіти і науки України

       
   
Дніпропетровська державна фінансова академія
 
 

 


Маркетинг

 

Навчально-методичний посібник

для студентів вищих навчальних закладів

 

Дніпропетровськ – 2013


МІНІСТЕРСТВО освіти і науки УКРАЇНИ

Дніпропетровська державна фінансова академія

 

МАРКЕТИНГ

 

Навчально-методичний посібник

для студентів заочної форми навчання, які навчаються

за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр»

за галуззю знань 0305 «Економіка та підприємництво»

 

Дніпропетровськ – 2013


ББК 65.291.231.1

 

С 65 Маркетинг: навчально-методичний посібник для студентів заочної форми навчання, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» за галуззю знань 0305 «Економіка та підприємництво» - Дніпропетровськ, - Дніпропетр. держ. фін. акад., 2013. – 52 с.

Навчально-методичний посібник призначений надати допомогу студентам організувати роботу із самостійного вивчення дисципліни «Маркетинг» з метою засвоєння теоретичного матеріалу та набуття навичок з маркетингу. Посібник розроблений відповідно до навчального плану підготовки бакалаврів в галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво», програми навчальної дисципліни. Призначається для студентів вищих навчальних закладів заочної форми навчання, а також викладачів дисципліни «Маркетинг».

 

Автор-укладач:   К.О. Сорока   - кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Дніпропетровської державної фінансової академії  
Рецензенти: І.Д. Падерін   С.К. Кучеренко - доктор економічних наук, завідувач кафедри економіки підприємств Дніпропетровської державної фінансової академії   - кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки і управління підприємством Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара  
Відповідальний за випуск: Н.І. Редіна - завідувач кафедри менеджменту Дніпропетровської державної фінансової академії

Розглянуто та схвалено

науково-методичною комісією факультету управління персоналом та економіки праці

Протокол № 2 від 14.06.2013 р.

 

Розглянуто та схвалено

на засіданні кафедри менеджменту

Протокол № 11 від 10.06.2013 р.


ЗМІСТ

Вступ…………………………………………………………………………
1. Програма навчальної дисципліни……………………………………….
2. Завдання та методичні рекомендації до самостійної роботи ………….
3. Індивідуальні завдання та методичні рекомендації до їх виконання …
4. Контрольні заходи ……………………………………………………….
5. Література ……………………………......................................................

 

 

Передмова

В умовах становлення ринкової економіки важливим чинником успішного функціонування вітчизняного підприємства є його переорієнтація на засади маркетингу. Власне впровадження концепції маркетингу у практику дає можливість формувати раціональні виробничі програми, оперативно реагувати на ринкову ситуацію та перемагати в умовах конкуренції.

Як ефективно працювати на ринку? Як найкраще задовольнити потреби споживача? Як правильно оцінити своїх конкурентів, їх сильні та слабкі сторони? Як вдало вибрати «нішу» на ринку чи сферу господарської діяльності? На всі ці та багато інших запитань допоможе дати відповідь маркетинг.

Успішне використання концепції маркетингу українськими підприємствами передбачає вивчення досвіду маркетингової діяльності в розвинутих країнах світу і адаптацію теорії та практики маркетингу до умов вітчизняного ринку.

Цей посібник не є альтернативою підручникам і навчальним посібникам з маркетингу для отримання фундаментальних знань, його призначення – допомогти студентам правильно організувати роботу із самостійного вивчення дисципліни.

Структурними складовими посібника є:

· Програма навчальної дисципліни.

· Завдання та методичні рекомендації до самостійної роботи до кожної теми дисципліни. В цьому блоці в розрізі кожної теми наводяться мета заняття, план вивчення теми, методичні рекомендації до вивчення теми, завдання до самостійної роботи, питання до самоконтролю (вони концентрують увагу студентів на найсуттєвіших питаннях, вказують на найважливіші аспекти теми, допомагають засвоїти матеріал), тести, за допомогою яких студент може перевірити рівень засвоєння теоретичного матеріалу.

· Індивідуальні завдання та методичні рекомендації до їх виконання. В цьому блоці надаються перелік тем індивідуальних завдань та план написання індивідуального завдання.

· Контрольні заходи. В цьому блоці надається порядок підсумкового контролю.

Навчально-методичний посібник розроблений відповідно до навчального плану підготовки бакалаврів в галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво», програмами навчальної дисципліни «Маркетинг» та розрахований на студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівні акредитації, які навчаються за навчальними планами підготовки бакалаврів, а також викладачів навчальної дисципліни «Маркетинг».



Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. Передмова
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.