Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спеціальні компетенції

§ Здатність використовувати у професійній діяльності досягнення маркетингу.

§ Вміння розробляти комплекс маркетингу на товар.

§ Здатність організувати роботу з дослідження ринку.

§ Вміння формувати структуру служби маркетингу фірми.

§ Здатність проводити товарну політику та політику розподілу.

§ Вміння формувати цінову політику підприємства.

§ Організувати рекламну діяльність фірми та визначити економічний ефект.

 

Засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни «Маркетинг» передбачає, що студенти вже мають знання з дисциплін «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Економіка підприємства», «Статистика», «Менеджмент», «Паблік рилейшнз» та інші. Разом з тим вона започатковує цикл управлінської підготовки і передує вивченню дисциплін «Економічний аналіз», «Прогнозування соціально-економічних процесів», «Податкова система» та інші.

Основними формами організації навчання з дисципліни “Маркетинг” є: лекція, семінарські заняття, індивідуальні заняття, самостійна робота і контрольні заходи.

Навчальна програма побудована за вимогами кредитно-модульної системи організації і навчального процесу у вищих навчальних закладах.

Модуль 1.


Читайте також:

  1. SQI: 34 компетенції IT менеджера
  2. Види друку. Глибокий, офсетний, високий та спеціальні види друку
  3. Вимоги до керівника-стратега та його ключові компетенції
  4. ВИМОГИ ДО РІВНЯ СФОРМОВАНОСТЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ
  5. Вирахування – Спеціальні вирахування
  6. Двомовні спеціальні словники
  7. Дипломатичні представництва та спеціальні місії
  8. Для вивезення і транспортування сміття та інших твердих відходів використовують спеціальні автомашини — сміттєвози. Можливим є транспортування сміття за системою трубопроводів.
  9. Для надання першої допомоги при травмах у кабінеті (лабораторії) біології обов'язково треба мати аптечку, яка зберігається у спеціальній шафі з червоним хрестом на дверцятах.
  10. До компетенції Кабінету Міністрів України належать: Слайд 35
  11. Залучення спеціалістів до вивчення та розгляду питань, що належать до компетенції Держсільгоспінспекції України.
  12. Землі промисловості, транспорту, зв'язку, оборони, іншого при­значенняподіляються на загальні та спеціальні.




Переглядів: 352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | Змістовий модуль 1. Теоретичні основи маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.