§ Здатність використовувати у професійній діяльності досягнення маркетингу.
§ Вміння розробляти комплекс маркетингу на товар.
§ Здатність організувати роботу з дослідження ринку.
§ Вміння формувати структуру служби маркетингу фірми.
§ Здатність проводити товарну політику та політику розподілу.
§ Вміння формувати цінову політику підприємства.
§ Організувати рекламну діяльність фірми та визначити економічний ефект.
Засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни «Маркетинг» передбачає, що студенти вже мають знання з дисциплін «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Економіка підприємства», «Статистика», «Менеджмент», «Паблік рилейшнз» та інші. Разом з тим вона започатковує цикл управлінської підготовки і передує вивченню дисциплін «Економічний аналіз», «Прогнозування соціально-економічних процесів», «Податкова система» та інші.
Основними формами організації навчання з дисципліни “Маркетинг” є: лекція, семінарські заняття, індивідуальні заняття, самостійна робота і контрольні заходи.
Навчальна програма побудована за вимогами кредитно-модульної системи організації і навчального процесу у вищих навчальних закладах.