Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змістовий модуль 1. Теоретичні основи маркетингу

Тема 1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція

 

Визначення маркетингу. Основні поняття маркетингу. Етапи розвитку сучасного маркетингу. Концепції маркетингу.

 

Тема 2. Класифікація маркетингу

Принципи маркетингу. Функції маркетингу. Види маркетингу. Визначення ринків та їх класифікація.

 

Тема 3. Характеристики маркетингу

 

Маркетингове середовище. Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу. Сегментування та позиціонування товару на ринку. Поведінка покупців та організацій на ринку.

 

Тема 4. Маркетингові дослідження

 

Роль дослідницької функції маркетингу. Маркетингова інформаційна система. Види маркетингової інформації. Процес маркетингового дослідження. Оцінка ринкових можливостей фірми.

 

 

Змістовий модуль 2. Комплекс маркетингу

Тема 5. Маркетингова товарна політика

 

Класифікація товарів. Рівні товару. Життєвий цикл товару. Товарні марки, дизайн, упаковка, сервісне обслуговування. Стратегія розробки нових товарів. Конкурентоспроможність товару.

 

Тема 6. Маркетингова цінова політика

 

Цінова політика. Ціна і попит. Стратегії цін. Види установлення цін. Методи маркетингового ціноутворення. Державна політика регулювання цін.

 

Тема 7. Маркетингова політика продажу

 

Функції товароруху. Структура каналів товароруху. Види каналів збуту. Етапи вибору каналів збуту. Методи збуту товарів. Типи маркетингових систем. Регулювання діяльності учасників товароруху.

 

Тема 8. Маркетингова політика просування

 

Рекламна діяльність фірми. Види реклами. Засоби поширення реклами. Методи стимулювання збуту товару. Прямий маркетинг. Індивідуальний продаж товарів. Робота з громадськістю. Оцінка ефективності реклами. Просування товару і правовий захист споживачів.

 

Змістовий модуль 3. Управління маркетинговою діяльністю

 

Тема 9. Організація маркетингу

Організація маркетингової діяльності. Принципи організації служби маркетингу. Основні типи організаційної структури служби маркетингу.

 

Тема 10. Контроль маркетингу

 

Маркетинговий контроль. Типи маркетингового контролю. Ревізія маркетингу.

 

Тема 11. План маркетингу підприємства

 

Система планування маркетингу. Планування процесу стратегічного маркетингу. Реалізація процесу стратегічного маркетингу. Контроль процесу стратегічного маркетингу.


2. Завдання та Методичні рекомендації до самостійної роботи

Самостійна робота студента є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від обов’язкових аудиторних занять. Основними видами самостійної роботи студента з навчальної дисципліни «Маркетинг» є:

· Вивчення теоретичного матеріалу.

· Вивчення основних термінів за темою.

· Відповіді на контрольні запитання та тести.

· Написання індивідуального завдання.

· Підготовка до підсумкового контролю (іспиту).


Читайте також:

  1. I. Фізичні основи механіки
  2. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  4. V міні – модуль
  5. VІII. Основи молекулярної фізики і термодинаміки
  6. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  7. АКУСТИКА. ЕЛЕМЕНТИ ФІЗИКИ СЛУХУ. ОСНОВИ АУДІОМЕТРІЇ
  8. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  9. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  10. Біологічні основи мислительної діяльності.
  11. Біомеханічні основи шинування при пародонтозі.
  12. БІОФІЗИЧНІ ОСНОВИ ЗОРОВОЇ РЕЦЕПЦІЇ




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спеціальні компетенції | МОДУЛЬ 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.