Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗРАХУНОК ДОХОДУ ПІДПРИЄМСТВА

Оптову ціну ТО і Р визначають із трудоємкості ТО і Р від трудоємкості капітального ремонту:

1) визначається питома вага трудоємкості ТО і Р від трудоємкості капітального ремонту:

 

ПТ = ,

 

де ПТ – питома трудоємкість ТО і Р від трудоємкості капітального ремонту у відсотках;

ТТО і Р – трудоємкість одного ТО-1; ТО-2; СО; ПР;

ТКР – трудоємкість капітального ремонту.

2) за знайденим відсотком визначають оптову ціну ТО і Р від ціни капітального ремонту:

 

ЦТО і Р = ,

 

де ЦКР – оптова ціна капітального ремонту;

ПТ – питома вага одного ТО і Р від трудомісткості капітального ремонту.

 

Вартість річного випуску продукції визначають по формулі:

 

Ц = ЦТО і Р · N, грн

 

де ЦТО і Р – оптова ціна одиниці продукції;

N – річна програма ТО і В в шт.

 

Отримані підрахунки заносяться в таблицю.

 

Таблиця 6.1 -Дохід підприємства

Назва машини Види ТО і Р Трудоєм-кість одного ТО і Р Річна кількість ТО і Р Оптова ціна КР Питома вага ТО і Р в % Оптова ціна
Одиниці Загальна

 

На дільницю припадає % доходу від загального доходу підприємства.

 

 


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. V розділ. Товарна політика підприємства
  7. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  8. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  11. Автопідприємства вантажних автомобілів
  12. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства




Переглядів: 475

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИТРАТИ НА ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ І МАТЕРІАЛИ | РОЗРАХУНОК ТЕХНІКО - ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.