Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки до задач

Матеріальний зміст бюджету пов’язаний з формування фінансових ресурсів, які формують його дохідну та видаткову частину.

Аналіз зведеного державного бюджету містить оцінку частки джерел фінансових ресурсів та напрямків їх витрат. Такі зміни можна прослідкувати в динаміці з метою виявлення тенденцій розвитку.

Величини, які характеризують створення і використання фінансових ресурсів у економіці держави, її фінансове становище, результати господарської діяльності підприємницьких структур, рівень доходів населення, розподіл і перерозподіл ВВП за допомогою фінансів – це фінансові показники.

Фінансові показники поділяються на зведені та індивідуальні. Зведені характеризують явища і процеси на макрорівні. Індивідуальні деталізують і доповнюють їх.

До зведених фінансових показників належить обсяг доходів і видатків бюджету, грошових надходжень, розміри фонду споживання та розміри фонду нагромадження.

До індивідуальних показників належать:

1. показники різних видів податків, відрахувань, які відповідно до певної бази обчислення характеризують окремі аспекти діяльності держави, району, підприємства.

2. показники платежів населення, підприємницьких структур, видатки на соціальні гарантії, на соціально-культурні потреби, видатки у народне господарство, управління та оборону.

3. показники витрат на душу населення у розрізі окремих видів на освіту, соціальний захист, підготовку кадрів та охорону здоров’я.

 

Задачі для самостійного розв’язування

Визначити і проаналізувати згідно наведених даних, поданих в Додатку А „Основні показники зведеного бюджету України”:

1. структуру та динаміку доходів і видатків бюджету України протягом 2001-2005 років та зобразити їх графічно;

2. динаміку індивідуальних фінансових показників: видатків на охорону здоров’я, на освіту та екологічних видатків;

3. динаміку відносних показників: частку доходів у складі ВВП, частку обслуговування державного боргу в доходах Бюджету, частку обслуговування державного боргу у сумі експорту товарів і послуг.

 

ЗМ 8Податки і податкова система


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  3. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  6. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  7. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  8. Алгоритм розв’язання задачі
  9. Алгоритм розв’язання задачі
  10. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 315

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні терміни та поняття | Основні терміни та поняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.