Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА: Культура мислення та культура спілкування

1. а) Дане запитання є абсурдним, оскільки в ньому надані суперечливі характеристики предмета.

2. Оскільки релевантною є відповідь, яка стосується суті поставленого запитання, то у даному прикладі такими відповідями будуть відповіді б), в), г) та д).

3. У цій суперечці використовується не тільки прийом прискорення мови аж до її нерозуміння співбесідником, але й ціла серія інших некоректних прийомів. У тому числі: “аргумент до незнання” (як саме обговорювати питання – “аналогічно або діалогічно”?, латинська фраза явно незрозуміла іншій стороні); неприкрита насмішка над співбесідником (“Виявляється, я повинен забезпечити вас не тільки доводами, але й розумінням”, “Ви дуже важкий для мене супротивник”) покликана вивести з рівноваги супротивника і підбурити в свою користь присутніх; “аргумент до особи” та “аргумент до публіки”. Але головна вада аргументування сквайра, поза сумнівом в тому, що сформульована ним теза є безглуздою (“аналітичний розвиток першої частини моєї ентимеми...”) не пов’язана логічно з засновками (помилка “не випливає”). Некоректним є застосування в якості засновків, банальностей або просто тавтологій, з яких ніякої змістовної інформації взагалі витягнути неможливо. Наприклад: (“те, що є, є, “частина менше цілого, “три кути трикутника рівні двом прямим”, “відносне знаходиться у відношенні”). Некоректним є посилання на Аристотеля – “аргумент до авторитету”.

Для такої короткої суперечки некоректних аргументів загалом забагато. В іншій аудиторії Мойсей міг би вважатися переможцем у суперечці вже тому, що його супротивник відверто шахраює.


Т Е С Т И

 


Читайте також:

  1. I.3. КУЛЬТУРА УЧЕБНОГО ТРУДА
  2. II. КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ
  3. II.2. Культура конспектирования
  4. II.3. Культура слушания
  5. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  6. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  7. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  8. IV. НАУКА И КУЛЬТУРА
  9. IV. Осмислення учнями знань.
  10. V. Осмислення знань учнями.
  11. V. Осмислення учнями знань.
  12. V. Осмислення учнями знань.




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА: Основи теорії аргументації | Тест до теми: Предмет і значення логіки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.