Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тест до теми: Предмет і значення логіки

 

Завдання 1. Абстрактне мислення – це:

а) активний процес діяльності людського мозку;

б) процес ідеального відображення дійсності;

в) один із ступенів процесу пізнання, якому передує чуттєвий ступінь пізнання;

г) форма чуттєвого пізнання, яка подає інформацію про предмет у вигляді наочних образів.

Завдання 2. Що є предметом вивчення логіки як науки?

а) мислення людини;

б) мислення людини, виражене в мові;

в) міркування людей;

г) форми (схеми) міркувань;

Завдання 3. Які міркування називають правильними?

а) в яких зіставляються думки, пов¢язуються за змістом задля відповідних висновків;

б) в яких змістовним думкам відповідають формальні аналоги;

в) в яких одні думки (висновки) з необхідністю випливають з інших думок (засновків);

г) зміст яких адекватно відображує навколишню дійсність.

Завдання 4. Чи може правильне міркування мати хибний висновок?

а) так;

б) ні;

в) якщо воно має хибні засновки;

г) якщо це міркування має істинні засновки.

Завдання 5. Яку думку називають істинною?

а) яка має структуру, побудовану відповідно до законів і правил логіки;

б) зміст якої вірно, адекватно відображує навколишню дійсність;

в) яка побудована з урахуванням вимог закону тотожності;

г) яка має тричленну структуру.

Завдання 6. Що таке форма мислення?

а) відображення найістотніших відмітних і загальних ознак предмета;

б) ідеальний образ предмета;

в) процес виведення з вихідного судження нового судження, що містить нове знання;

г) структура думки, спосіб поєднання її складових частин.

Завдання 7. Які види логічних помилок Ви знаєте?

а) паралогізми;

б) силогізми;

в) софізми;

г)модуси.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
  3. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  9. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  10. Iсторичне значення революції.
  11. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  12. Ocнoвнi визначення здоров'я




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА: Культура мислення та культура спілкування | Тест до теми: Метод формальної логіки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.