Тест до теми: Предмет і значення логіки
Завдання 1. Абстрактне мислення – це:
а) активний процес діяльності людського мозку;
б) процес ідеального відображення дійсності;
в) один із ступенів процесу пізнання, якому передує чуттєвий ступінь пізнання;
г) форма чуттєвого пізнання, яка подає інформацію про предмет у вигляді наочних образів.
Завдання 2. Що є предметом вивчення логіки як науки?
а) мислення людини;
б) мислення людини, виражене в мові;
в) міркування людей;
г) форми (схеми) міркувань;
Завдання 3. Які міркування називають правильними?
а) в яких зіставляються думки, пов¢язуються за змістом задля відповідних висновків;
б) в яких змістовним думкам відповідають формальні аналоги;
в) в яких одні думки (висновки) з необхідністю випливають з інших думок (засновків);
г) зміст яких адекватно відображує навколишню дійсність.
Завдання 4. Чи може правильне міркування мати хибний висновок?
а) так;
б) ні;
в) якщо воно має хибні засновки;
г) якщо це міркування має істинні засновки.
Завдання 5. Яку думку називають істинною?
а) яка має структуру, побудовану відповідно до законів і правил логіки;
б) зміст якої вірно, адекватно відображує навколишню дійсність;
в) яка побудована з урахуванням вимог закону тотожності;
г) яка має тричленну структуру.
Завдання 6. Що таке форма мислення?
а) відображення найістотніших відмітних і загальних ознак предмета;
б) ідеальний образ предмета;
в) процес виведення з вихідного судження нового судження, що містить нове знання;
г) структура думки, спосіб поєднання її складових частин.
Завдання 7. Які види логічних помилок Ви знаєте?
а) паралогізми;
б) силогізми;
в) софізми;
г)модуси.
Читайте також: - CMM. Визначення моделі зрілості.
- Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
- DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
- I визначення впливу окремих факторів
- I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
- II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з урахуванням її виду.
- II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
- ISO 15504. Призначення і структура стандарту
- Iсторичне значення революції.
- Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
- Ocнoвнi визначення здоров'я
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|