Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тест до теми: Метод формальної логіки

 

Завдання 1. У чому полягає сутність методу формалізації?

а) це вид людської діяльності, що застосовується в логіці, математиці, фізиці тощо;

б) це виявлення логічної структури думок та вивчення їх змісту за допомогою засобів формалізованої мови;

в) це спосіб зв’язку суб’єкта і предиката в судженні;

г) це обґрунтування одних думок за допомогою інших.

Завдання 2. Природна мова – це:

а) матеріальна оболонка думки;

б) засіб обміну думками між людьми;

в) звукова мова;

г) система знаків, що фіксує та виражає певні думки.

Завдання 3. Що таке смисл імені?

а) інформація про позначуваний предмет;

б) вираз природної мови;

в) те, на що вказує ім¢я;

г) носій імені.

Завдання 4. Що таке логічні терміни?

а) слова, які фіксують зв’язки висловлювання;

б) слова або словосполучення, які позначають предмети, властивості, відношення чи дії, операції над предметами;

в) слова, які фіксують зв’язки, відношення, характеристики, що забезпечують інваріантність (незмінність) семіотичного висловлювання при всіх можливих перетвореннях і будь-яких значеннях його дескриптивних термінів;

г) слова або словосполучення, які позначають окремі предмети.

Завдання 5. Вкажіть назви наведених нижче логічних сполучників та їх граматичні аналоги:

Ù; Ú ; ; ®;«.

Завдання 6. Прямим називається контекст:

а) значення якого змінюється;

б) значення якого не змінюється;

в) значення якого не змінюється внаслідок зміщення в ньому якогось імені з тим самим денотатом;

г) значення якого змінюється під час заміни в ньому якогось імені на інше з тим самим денотатом.

Завдання 7. Що досліджує семантика?

а) знакові (символічні) системи як засоби вираження певного змісту;

б) алфавіт символічної системи, структуру її сполучень та правила утворення і перетворення знаків безвідносно до їх значення;

в) відношення того, хто використовує знакову систему до самої знакової системи.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тест до теми: Предмет і значення логіки | Тест до теми: Історичний розвиток логіки як науки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.