МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Тести для самоконтролюЗавдання 1. Укажіть на співвідношення стилів керівництва і стилів педагогічного спілкування. Відповідь повинна містити п'ять двозначних показників. Стилі педагогічного спілкування: 1. Спілкування на основі дружнього ставлення 2. Спілкування на основі захоплення спільною діяльністю 3. Слілкування-загравання 4. Спілкування-дистанція 5. Спілкування-залякування Стилі керівництва: Авторитарний. А Ліберальний. Б Демократичний. В
Завдання 2.Укажіть на співвіднесення сторін педагогічного спілкування і його функцій. Сторони педагогічного спілкування: 1. Перцептивна сторона 2. Інтерактивна сторона 3. Комунікативна сторона
Функції педагогічного спілкування: а) обмін інформацією; б) співпереживання; в) пізнання іншої людини; г) самоствердження; д) організація взаємодії. Варіанти відповідей: 1........... (1вг,2д, 3аб). 2...........(1аб, 2вг, 3д). 3...........(1аб, 2д, 3вг). Правильна відповідь......... (номер варіанта). Завдання 3. Молодий класний керівник 10 класу, знайомлячись із учнями, запропонувала їм анкету, в якій треба було сформулювати правила для педагогів. З відповідей школярів зона дізналася, що старшокласники хотіли б, аби наставники керувались такими правилами: - Поважайте в учневі людину; - Думка дорослого не нав'язується, а висловлюється; - Забороняються такі форми впливу: "Дай щоденний", «Ну, ти в мене ще потанцюєш»; - Не планувати заходи без нас! Визначте, якого стилю керівництва прагнуть учні. Обґрунтуйте свої висновки аналізом таких, його параметрів: мета, техніка організації і способи взаємодії, результат дії цього стилю.
Основна література до теми 1.Педагогічна майстерність: Підручник (За ред. І.А.Зязюза. – К.: СПД Богданова А.М., 2008. –С. 91-104. 2. Педагогічна майстерність: Хрестоматія (За ред. І.А.Зязюза. – К.: СПД Богданова А.М., 2008. –С.135-151. 3. Леонтьев А.А. Педагогическое общение. –М.: Значне, 1979. - 47 с. 4. Кан-Калик В.А Учителю о педагогическом обшении. - М.: Просвещение, 1987.– С. 9-14,95-101, 122-181. 5. Юсупов И.М. Психологая взаимопонимания. - Казань: Татарское книжное издательство, 1991.- С 6-10. 6. Педагогічна майстерність. -К.: Вища школа, 1997 .-С. 199-208, 215-220. Додаткова література 1. Лазарєв М.Л. Основи педагогічної творчості: навчальний посібник для педагогічних інститутів. - Суми: ВВП «Мрія» - ЛТД; 1995,- С 32-57 2. Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии. - М.: Педагогическое общество России, 1998.- С. 46-64. 3. Ярошенко О.Г. Проблеми групової навчальної діяльності школярів: дидактико-методичний аспект. К., Станіца, 1999. - С. 37-46. Читайте також:
|
||||||||||||||||
|