Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести для самоконтролю

Завдання 1.Співвіднесіть терміни та їх визначення.


1. Гіперкомунікабельність

2. Гіпокомунікабельність

3. Комунікабельність

 

 

А. Риса, що визначає низький рівень потреби особистості в спілкуванні, характеризується невеликою кількістю контактів, пасивною позицією особистості у комунікативному акті;

Б. Спрямованість на особистість іншої людини, утвердження словом і ділом вищих духовних цінностей, моральних норм поведінки й стосунків;

В. Риса, що виражає високий рівень потреби особистості у спілкуванні. Найчастіше характеризується великою кількістю поверхневих контактів, у яких центром комунікації є ця особистість;

Г. Риса особистості, здатність легко вступати в контакт і відчувати задоволення від процесу комунікації;

Д. Система соціально-ціннісних орієнтацій учителя, вміння здійснювати продуктивне педагогічне спілкування, в якому вихователь і вихованці стають повноцінними партнерами взаємодії.


Завдання 2.Охарактеризуйте комунікативність учителя за такими критеріями:

Рівень комунікативності Кількість контактів Глибина контактів Задоволення спілкування у ситуації непередбаченої комунікації
Гіперкомунікабельність      
Гіпокомунікабельність      
Комунікабельність      

Варіант відповіді зашифруйте:

А) - багато; мало (+ - );

Б) - глибокі; поверхневі (+ - );

В) - задоволення спілкуванням; дискомфортний стан (+ - ).

Завдання 3. Нижче описані найбільш характерні особливості організації педагогічного спілкування певного типу вчителя.

1. Охарактеризуйте основні компоненти комунікативності педагога.

2. Над чим йому необхідно працювати у плані професійного росту?

Навчальний процес цілком сфокусований на педагогові. Він – головна і єдина діюча особа. Від нього йдуть питання і відповіді, судження и аргументи. Фактично відсутня творча взаємодія між ним та аудиторією. Одностороння активність педагога гнітить будь-яку власну ініціативу з боку учнів, і вони усвідомлюють себе лише як виконавців, чекають інструкцій до дій. До мінімуму знижується їх пізнавальна й суспільна активність.

Теми рефератів

1. Бар'єри у спілкуванні та їх попередження.

2. «Прибудови» у спілкуванні.

3. Стилі і моделі педагогічного спілкування.


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  3. А. Тести на комунікабельність
  4. Беззондові (непрямі) тести.
  5. Відповіді на тести
  6. ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ
  7. Відповіді на тести модуля ІІ.
  8. Вправа 2. Тести
  9. Вправа 2. ТЕСТИ
  10. Вправа 2. ТЕСТИ
  11. Вправа 2. ТЕСТИ
  12. Вправа 2. ТЕСТИ




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Практичні завдання | Тести для самоконтролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.