МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тести для самоконтролюЗавдання 1.Співвіднесіть терміни та їх визначення. 1. Гіперкомунікабельність 2. Гіпокомунікабельність 3. Комунікабельність
А. Риса, що визначає низький рівень потреби особистості в спілкуванні, характеризується невеликою кількістю контактів, пасивною позицією особистості у комунікативному акті; Б. Спрямованість на особистість іншої людини, утвердження словом і ділом вищих духовних цінностей, моральних норм поведінки й стосунків; В. Риса, що виражає високий рівень потреби особистості у спілкуванні. Найчастіше характеризується великою кількістю поверхневих контактів, у яких центром комунікації є ця особистість; Г. Риса особистості, здатність легко вступати в контакт і відчувати задоволення від процесу комунікації; Д. Система соціально-ціннісних орієнтацій учителя, вміння здійснювати продуктивне педагогічне спілкування, в якому вихователь і вихованці стають повноцінними партнерами взаємодії. Завдання 2.Охарактеризуйте комунікативність учителя за такими критеріями:
Варіант відповіді зашифруйте: А) - багато; мало (+ - ); Б) - глибокі; поверхневі (+ - ); В) - задоволення спілкуванням; дискомфортний стан (+ - ). Завдання 3. Нижче описані найбільш характерні особливості організації педагогічного спілкування певного типу вчителя. 1. Охарактеризуйте основні компоненти комунікативності педагога. 2. Над чим йому необхідно працювати у плані професійного росту? Навчальний процес цілком сфокусований на педагогові. Він – головна і єдина діюча особа. Від нього йдуть питання і відповіді, судження и аргументи. Фактично відсутня творча взаємодія між ним та аудиторією. Одностороння активність педагога гнітить будь-яку власну ініціативу з боку учнів, і вони усвідомлюють себе лише як виконавців, чекають інструкцій до дій. До мінімуму знижується їх пізнавальна й суспільна активність. Теми рефератів 1. Бар'єри у спілкуванні та їх попередження. 2. «Прибудови» у спілкуванні. 3. Стилі і моделі педагогічного спілкування. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|