МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тести для самоконтролюЗавдання 1. Співвіднесіть терміни і визначення: 1. Рефлексія 2. Уява 3. Спостережливість 4. Професійно-педагогічна увага 5. "Тепла" увага 6. Вибірковість сприйняття
А. Увага, зігріта почуттям до співрозмовника, на відміну від холодної інтелектуальної уваги; Б. Залежить від сприйняття, від набутого досвіду, мети, змісту психічної діяльності, індивідуальних особливостей людини; В. Вибіркова спрямованість сприймання вчителя, що виявляється в легкості виділення педагогічно інформативних деталей у діяльності і поведінці інших осіб; Г. Спрямованість і зосередженість свідомості вчителя на будь-якому реальному чи ідеальному об'єкті педагогічної діяльності - особистості учня, конкретній педагогічній ситуації, предметному змісті й формі діяльності учнів; Д. Осмислення людиною передумов, закономірностей і механізмів власної діяльності, соціального й індивідуального способу існування, самоаналіз; Є. Пізнавальна прогностична діяльність педагога, спрямована на цілісне відображення кінцевого результату організації системи навчання, виховання і розвитку особистості дитини з урахуванням імовірності його досягнення. Е. Співпереживання, розуміння будь-якого почуття - гніву, печалі, радості яке переживає інша людина, і відповідний вияв свого розуміння цих почуттів.
Завдання 2. Нижче описані еталони поведінки як результат різних емоційних станів людини. Вкажіть еталони, що характеризують: 1. радість. 2. здивування. 3. страждання. Відповідь подайте у вигляді поєднання цифри та літери (наприклад, 4Ж.) А. Посмішка, очі сяють, рухливий, жестикулює, сміхотливий. Б. Рухи легкі, очі примружені, мовлення пожвавлене, куточки губ розтягнуті у посмішці. В. Поза застигла, розгубленість, інтонація оклична. Г. Брови насуплені на переніссі, мовчанка, малорухливий рот у болісній гримасі. Д. Очі звужені, куточки губ рота опущені. Е. Інтонації окличні; сплескує руками, рот напіввідкритий. Ж. Мовчання, рухи уповільнені, очі сумні, плаче. Завдання 3. Проаналізуйте ситуацію і виконайте завдання. СИТУАЦІЯ. Класному керівникові необхідно викликати у дітей бажання взяти участь в озелененні школи. З цією метою він звернувся до учнівського класу так: «Діти! Завтра, після шостого уроку, ніхто не повинен іти додому. Директор видав розпорядження посадити за майстернями на смітнику дерева й кущі. Хто не прийде на роботу, наступного дня заявиться з батьками» Яке ставлення до роботи викликає в дітей таке звернення? Які образи в змісті звернення сприяють цьому? Читайте також:
|
||||||||
|