МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести для самоконтролюЗавдання 1. Співвіднесіть терміни і визначення: 1. Рефлексія 2. Уява 3. Спостережливість 4. Професійно-педагогічна увага 5. "Тепла" увага 6. Вибірковість сприйняття
А. Увага, зігріта почуттям до співрозмовника, на відміну від холодної інтелектуальної уваги; Б. Залежить від сприйняття, від набутого досвіду, мети, змісту психічної діяльності, індивідуальних особливостей людини; В. Вибіркова спрямованість сприймання вчителя, що виявляється в легкості виділення педагогічно інформативних деталей у діяльності і поведінці інших осіб; Г. Спрямованість і зосередженість свідомості вчителя на будь-якому реальному чи ідеальному об'єкті педагогічної діяльності - особистості учня, конкретній педагогічній ситуації, предметному змісті й формі діяльності учнів; Д. Осмислення людиною передумов, закономірностей і механізмів власної діяльності, соціального й індивідуального способу існування, самоаналіз; Є. Пізнавальна прогностична діяльність педагога, спрямована на цілісне відображення кінцевого результату організації системи навчання, виховання і розвитку особистості дитини з урахуванням імовірності його досягнення. Е. Співпереживання, розуміння будь-якого почуття - гніву, печалі, радості яке переживає інша людина, і відповідний вияв свого розуміння цих почуттів.
Завдання 2. Нижче описані еталони поведінки як результат різних емоційних станів людини. Вкажіть еталони, що характеризують: 1. радість. 2. здивування. 3. страждання. Відповідь подайте у вигляді поєднання цифри та літери (наприклад, 4Ж.) А. Посмішка, очі сяють, рухливий, жестикулює, сміхотливий. Б. Рухи легкі, очі примружені, мовлення пожвавлене, куточки губ розтягнуті у посмішці. В. Поза застигла, розгубленість, інтонація оклична. Г. Брови насуплені на переніссі, мовчанка, малорухливий рот у болісній гримасі. Д. Очі звужені, куточки губ рота опущені. Е. Інтонації окличні; сплескує руками, рот напіввідкритий. Ж. Мовчання, рухи уповільнені, очі сумні, плаче. Завдання 3. Проаналізуйте ситуацію і виконайте завдання. СИТУАЦІЯ. Класному керівникові необхідно викликати у дітей бажання взяти участь в озелененні школи. З цією метою він звернувся до учнівського класу так: «Діти! Завтра, після шостого уроку, ніхто не повинен іти додому. Директор видав розпорядження посадити за майстернями на смітнику дерева й кущі. Хто не прийде на роботу, наступного дня заявиться з батьками» Яке ставлення до роботи викликає в дітей таке звернення? Які образи в змісті звернення сприяють цьому? Читайте також:
|
||||||||
|