МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підтримання умов безпечної роботиДо серйозних пошкоджень може призвести накопичення в гарячій паливні вибухонебезпечної суміші палива з повітрям тому є виправданим введення ретельно розробленої системи блокувань. Перш ніж подавати паливо, доводиться досить довго продувати паливню повітрям, щоб виключити можливість накопичення вибухонебезпечної концентрації палива. Потім потрібно запалити пусковий факел і перевірити запалювання за допомогою сигналізатора полум'я, і тільки після цього можна відкрити клапан подачі основного палива. Таким чином, паливня повинна бути захищена від надходження надмірної кількості палива у разі пошкодження системи регулювання або обладнання. Цей захист забезпечується схемою наведеною на рис.3.11. Якщо витрата повітря не відповідає збільшенню кількості необхідного тепла, відбірник нижнього рівня встановить нову витрату палива, щодо витрати повітря. Якщо витрата палива не відповідає зменшиться кількість необхідного тепла, відбірник верхнього рівня встановить нову витрату повітря, щодо витрати палива. Таким чином, при збільшенні навантаження повітря змушує вводити паливо, а при зменшенні навантаження паливо змушує вводити повітря. Це пристрій також виконує функцію захисту топки у випадку пошкодження вентилятора або заїдання клапана подачі палива. Рис. 3.11. Схема захисту паливні від утворення надлишку палива при зміні навантаження або пошкодженні вентилятора. Щоб описана схема захисту могла працювати, необхідно вимірювати витрати повітря і палива в одних одиницях, еквівалентних кількості тепла. Тут не має сенсу користуватися одиницями обсягу або маси. Тому передбачене градуювання системи подачі повітря з боку вимірюваного, а не номінального значення. Коли застосовується переградуювання вимірювань витрати палива, як у системі, що на рис. 2.7, на відбірник верхнього рівня може надходити ще третій вхідний сигнал від пристрою, що обчислює кількість виділеного тепла. Але за відсутності переградуювання витрати палива сигнал по тепловиділенні не буде узгоджений з витратою палива, і схема захисту перестане правильно функціонувати. Схема захисту змушує повітря вводити паливо при збільшенні навантаження і затримувати його подачу при зменшенні навантаження. Тоді вміст кисню в димовому газі буде відрізнятися від номінального значення при всіх змінах навантаження. Якщо допустити, щоб регулятор вмісту кисню реагував пропорційно цим відхиленням, він буде прагнути ліквідувати безпечні умови, що забезпечуються схемою захисту. Тому при регулюванні використовується тільки інтегральна характеристика сигналу про вміст кисню, і тоді чутливість на швидкі коливання зводиться до мінімуму. Головне призначення цього регулятора полягає у введенні поправок на повільні відхилення, викликані помилками витратоміра і змінами якості палива. Читайте також:
|
||||||||
|