Поправка до витрати повітря для визначення процентного вмісту кисню
в димовому газі, відповідного кривої на рис. 3.9
Зонд введений безпосередньо в канал димового газу створює електричну напругу яка змінюється пропорційно логарифму вмісту кисню [2]. Так як чутливість сигналу до вмісту кисню змінюється зворотно пропорційно вмісту кисню, можна очікувати, що підсилення сигналу в контурі регулювання кисню змінюється зі зміною навантаження. При мінімальному навантаженні потрібний вміст кисню може бути в три рази більший, ніж при повному навантаженні, тому чутливість аналізатора складе всього одну третину його чутливості при повному навантаженні. Але запізнення сигналу регулювання вмісту кисню у відповідь на зміну витрати повітря більше при малому навантаженні, ніж при великому. Це збільшення запізнення викликає зростання посилення інтегрального регулятора в контурі регулювання вмісту кисню, що в підсумку компенсує зменшення
посилення логарифмічного сигналу. Отже, логарифмічний аналізатор є достатньо точним для цих умов приладом. Крім того, функція, зображена на рис. 3.9, виглядає менш крутою, якщо уявити її на нелінійній шкалі О2.
Рис. 3.10. Регулювання співвідношення витрати паливо-повітря з корекцією за вмістом кисню в димових газах
Можна здійснити регулювання співвідношення витрат палива і повітря, контролюючи вихід CO в інтервалі значень концентрації 0,01-0,02%. Дослідження полягають у тому, що через присмокти повітря або погано підібраного пальника може бути виміряний досить високий рівень вмісту О2, хоча повного згоряння і не було досягнуто. З іншого боку, на зміну концентрації CO присмокти повітря не впливає, і вона є справжнім показником повноти згоряння.