МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контроль тиску в потоці повітря і в паливніЗазвичай нафту і газ спалюють при невеликому надлишковому тиску 2,5 - 5 кПа, який створюється вентилятором. Якщо поступаючи повітря нагрівається димовим газом або якщо є обладнання для зменшення забруднення, наприклад осаджувач, фільтр або очищувач димового газу, то необхідний також і витяжний вентилятор. Вугілля і деревне паливо спалюють при невеликому розрідженні, меншому 0,25 кПа, при якому вимагається витяжний вентилятор в димовій трубі. Якщо повітря, необхідне для спалювання, попередньо підігрівається, то звичайно необхідний нагнітаючий вентилятор. Тому в більшості сучасних топках значного розміру є обидва типи вентиляторів з заслінками, встановленими, як показано на рис. 3.12. Хоча на малюнку показано, що витрата вимірюється мірною діафрагмою, часто уникають цього додаткового звуження, вимірюючи перепад тиску між повітряною камерою і паливнею або в самій паливні. Для підігрітого повітря зазвичай потрібна температурна компенсація, оскільки його температура буде змінюватися в залежності як від теплового навантаження, так і від температури навколишнього середовища. Співвідношення між масовою витратою G повітря і виміряним перепадом тискуна звужуючому пристрої залежитьвід абсолютної температури Т: де- коефіцієнт пропорційності. Щоб знайти похибку, викликану зміною температури, продиференціюємо G по Т: Підставивши (3.16) в (3.17), отримаємо вираз відношення похибки у витраті dG до величини витрат G: Якщо температура змінюється на 5,5 °С при Т = 116 °С (389 К), то відносна похибка у витраті складе 0,7%. З допомогою виразу (3.16) легко ввести температурну компенсацію в звичайному діапазоні вимірювань (-20) - (+150) °С. Можна подати сигнал на необхідне перевищення абсолютної температури шляхом відповідного градуювання ділильного пристрою. Градуювання ділильного пристрою ілюструється рівністю (3.19): де G - сигнал про величину масової витрати (0 - 100%), tь - основна температура, °С, to - температура, яка відповідає нульовій позначці шкали, tM~ температура, яка відповідає максимальній позначці шкали, a t- температурний сигнал . Наприклад, якщо температура вимірюється в діапазоні (-20) - (+150) °С і витратомір обраний по основній температурі 100 °С, формула приймає вигляд У випадках коли повітря розділяється на основний та допоміжний потоки для подачі пилоподібного вугілля тощо, вимірювання витрати різними приладами потрібно спочатку Лінеаризувати, а затим підсумовувати. Тоді температурну компенсацію можна вводити на сумуючі сигнали, і немає необхідності лінеаризувати температурний сигнал. Так як вимірювана температура набагато перевищує температуру абсолютного нуля, то в робочому діапазоні лінійна апроксимація квадратного кореня з температури вносить невелику помилку. Компенсація вводиться за формулою: де а і b - коефіцієнти перерахунку. Вирази (2.19) і (2.20) можна прирівняти в точках t і tм, вважаючи t рівною нулю і одиниці. Тоді в цих двох точках не буде помилки через лінеаризацію. У такому випадку Для умов наведеного вище прикладу отримуємо а = 0,807, b= 0,257. У даному прикладі апроксимація дає найбільшу похибку - 0,8% в середині шкали температур. Якщо збільшити коефіцієнт а до 0,811, то помилка розподіляється по всьому діапазону температур і становить Між витратою повітря і тиском у паливні створюється взаємодія, аналогічна взаємодії між витратою пального газу і тиском. Але дві заслінки в повітряній системі зазвичай мають однакові розміри, і перепад тиску на заслінках однаковий. У цьому випадку існуючу взаємодію не можна усунути зміною характеристик контуру регулювання. Замість цього рекомендується схема розв'язки, показана на рис. 3.12. У такій системі для регулювання витрати повітря приводяться в дію обидві заслінки. Якщо характеристики заслінок підібрані правильно і вони узгоджені, то одночасне й однакове переміщення заслінок не зробить впливу на результуючий тиск у паливні. Однак регулятор тиску в камері згоряння може впливати на нижню (по потоку) заслінку, щоб ввести поправку на будь-яке відхилення, яке може виникнути через неузгодженості. Можна так визначити положення точки вимірювання тиску, що воно буде швидше впливати на нижню Схема регулювання, що перешкоджає зміні витрати повітря регулятором тиску в паливні, на рисунку не показана. Якщо розглянута схема регулювання діє ефективно, то потрібно дуже невеликий коректуючий вплив регулятора тиску, і взаємодія двох контурів буде незначною. Крім того, регулятор витрати повинен реагувати на всі зміни навантаження, тоді як для регулятора тиску схема регулювання усуває цю вимогу. Читайте також:
|
||||||||
|