Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема1: Конфліктологія як міждисциплінарна галузь наукового знання.

& Запитання для самостійного опрацювання

1. Проблеми конфліктних відносин у працях мислителів Стародавнього світу,

Середніх віків та епохи Відродження.

2. Погляди мислителів на конфлікт у Новий час і в епоху Просвітництва.

3. Конфліктологічні теорії 19 – 20 ст.

4. Розвиток конфліктологічної думки в Україні

 

G Методичні вказівки

Відповідаючи на перше та друге питання необхідно розглянути донауковий період розвитку конфліктології, виокремити характерні ознаки поняття конфлікт у різні історичні періоди, порівняти точки зору провідних мислителів.

Третє питання передбачає розгляд соціологічної та психологічної традиції вивчення конфліктів, погляди представників класичної німецької філософії І. Канта, Г. Гегеля, Л. Фейербаха, праці К. Маркса, Г. Зіммеля.

Говорячи про розвиток конфліктологічної думки в Україні, слід наголосити, що її становлення пройшло через певні етапи, які слід охарактеризувати відповідаючи на четверте питання

 

? Рекомендовані завдання для самостійного виконання:

1. У чому полягає різниця між уявленнями про конфлікт у Середньовіччі та в

епоху Відродження (письмово). (3 бали)

2. Викладіть основні ідеї розвитку конфліктології 19 ст. Чому вони є

актуальними сьогодні? (письмово). (3 бали).

 

 

¨Рекомендована література

Основна:

1. Гребеньков Г.В Конфліктологія: навчальний посібник. – Львів : „Магнолія 2006”, 2011. – 229 с.

2. Дмитриев А. В. Конфликтология: Учеб. Пособие. – М.: Гардарики, 2003. – 320 с.

3. Ішмуратов А. Т. Конфлікт і згода. – Київ: видавництво “Наукова думка”, 1996. – 189 с.

Додаткова:

1. Мириманова М. С. Конфликтология: Учебник для студ сред. пед. учеб. заведений. – М.: Издательский центр “Академия”, 2003. – 320 с.

2. Цюрупа М.В. Основи конфліктології та теорії переговорів: Навчальний посібник. – К.: Кондор.2004. – 172 с.


Читайте також:

  1. АГД як галузь економічної науки
  2. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  3. Адміністративне право як галузь права
  4. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  5. Антропологія права в структурі філософсько-правового знання.
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  7. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  8. Бюджетне право як підгалузь фінансового права
  9. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  10. Вибір теми наукового дослідження
  11. Види й форми рефлексії наукового знання
  12. Використовування методів наукового пізнання




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Методичні рекомендації щодо виконання індивідуального завдання студентами денного відділення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.