МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації щодо виконання індивідуального завдання студентами денного відділенняЯк підготувати індивідуальну роботу ( реферат + електронна презентація ( Microsoft Power Point) Метою індивідуальної роботи є розвиток і закріплення навичок самостійного вивчення теоретичного матеріалу, вміння поєднувати його із практичним застосуванням. У структуру індивідуальної роботи входять: титульний листок, зміст, відповіді на поставлене питання, висновки, перелік використаної літератури, додатки. Робота може бути виконана в рукописному або друкованому вигляді. Виконання роботи вимагає творчого підходу, передбачає не дублювання тексту підручника, а аналіз позицій вчених-дослідників, наведених у декількох підручниках, монографіях, періодичних виданнях. Важливим елементом написання роботи є вміння студента пов`язувати теоретичний матеріал із практикою, здійсненням професійної діяльності, а також власними самоспостереженнями у ході виконання діагностичних (тестових) процедур. Оцінювання індивідуальної роботи проходить за чотирьох бальною шкалою: - оцінка “відмінно” ставиться за роботу, автор якої чітко виклав відповіді на поставлені питання; критично підійшов до вивчення матеріалу; зумів підкріпити теоретичний матеріал практичним застосуванням або ж власними спостереженнями; вивчив додаткову літературу за питаннями, що розглядалися. - оцінка “добре” ставиться за роботу, автор якої: чітко виклав відповіді на поставлені питання; широко підійшов до вивченого матеріалу, але не зміг підкріпити теоретичний матеріал практичним досвідом. - оцінка “задовільно” ставиться за роботу, автор якої: виклав відповіді на поставлені питання; у викладеному матеріалі допустив помилки; обсяг вивченої літератури звів до одного – двох джерел. - Оцінка “незадовільно” ставиться за роботу, автор якої: не зробив спроб самостійного і критичного осмислення проблем курсу; не знає суті поставлених питань; виклав матеріал одного підручника. Написання індивідуальної роботи (реферату), як одного із видів самостійної роботи студента, є обов`язковим, його написання повинно відповідати наступним вимогам: 1. Зміст повинен відповідати назві обраної теми. В рефераті повинна бути розкрита мета, яка логічно поєднується з висновками. Матеріал повинен бути викладено послідовно, згідно з запропонованим планом 2. Необхідне відображення та узагальнення різних підходів до даної проблематики. 3. Обов`язковим є висновки. Читайте також:
|
||||||||
|