Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Охарактеризувати досліджуване підприємство, заповнивши подану нижче таблицю.

Тема1: Поняття менеджменту та його зміст.

  1. Охарактеризувати рівні менеджменту на підприємстві, заповнивши подану нижче таблицю.
Рівень менеджменту Приклади менеджерів Характеристика виконуваної роботи
Низовий Менеджер з реклами і продажу Виконує вказівки, назази керівників вищого рівня та доносять їх до відома всіх інших працівників.
Середній Начальник цеху (дільниці) Виконує вказівки керівництва; Оголошує рішення вищого рівня до низового.та надає узагальнену інформацію про роботу свого підрозділу до відома вищого рівня.
Вищий Заступник генерального директора по торгівлі Предсталяє підприємство на зовнішньому ринку,дбає про головну мету підприємства, дає розпорядження начальникам цехів, приймає стратегічне рішення, контролюють роботу всіх підрозділів на підставі інформації.
  1. Охарактеризувати ролі менеджерів на досліджуваному підприємстві, заповнивши подану нижче таблицю.
Назва ролі менеджера Виконувана робота
Роль головного керівника Начальник Цеху затверджує посадові інструкції працівників, графік роботи та використання робочого часу
Роль лідера Начальник дільниці сформовує позитивне внутрішнє середовище його групи
Роль зв’язкової ланки Заступник начальника Цеху доводить до начальника бригади наказ вищого рівня.
Отримувач інформації Начальник Цеху отримує від Менеджера з реклами і продажу звіт про діяльність його дільниці
Розповсюджувач інформації Менеджер з реклами і продажу роз’яснює своїм підлеглим про зміни в робочого часу.
Представник Начальник Цеху дає інтрев’ю ЗМІ
Роль підприємця Начальник Цеху розробляє проекти по вдосконаленню продуктивності праці.
Роль ліквідатора порушень Менеджер з реклами і продажу з’ясовує причину зниження рівня торгівлі.
Роль розподілювача ресурсів Начальник Цеху формує графік відпусток
Особа що веде переговори Менеджер з реклами і продажу веде переговори з постачальниками щодо закупівлі нових запчастин.

 

 

Тема 2. Організація та її внутрішнє і зовнішнє середовище.

Охарактеризувати досліджуване підприємство, заповнивши подану нижче таблицю.

Вид і характер діяльності Торгівля автомобілями, запчастинами і сервісне обслуговування
Розмір Мале
Форма власності Приватна
Ступінь охоплення ринку Компанія «ТернопільАВТО» входить у склад всеукраїнської автомобільної Корпорації «УкрАВТО» та є офіційним представником у Тернопільській області таких марок автомобілів як KIA, OPEL, CHEVROLET, ЗАЗ, CHERY, LADA, TATA, JAC та I-VAN
Тип технологій Реалізація та ремонт
Юридичний статус Публічне акціонерне товариство.

Читайте також:

  1. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  2. В заключення приведу наступну узагальнену таблицю.
  3. Вимоги до структури розділу «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги»
  4. Випишіть держави, що у ХІУ ст. вели боротьбу за спадщину королів із династії Романовичів. Зазначте, на які землі претендували нижче згадані держави і на якій підставі.
  5. Вправа 1. Для кожного наведених нижче економічних понять знайдіть прізвище автора.
  6. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться нижче, знайдіть відповідний термін або поняття
  7. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться нижче, знайдіть відповідний термін або поняття
  8. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться нижче, знайдіть відповідний термін або поняття.
  9. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться нижче, знайдіть відповідний термін або поняття.
  10. Вправа 3. Для кожного з понять, наведених нижче, знайдіть прізвище його автора.
  11. Вправа 3. Для кожного поняття або цитати з наведених нижче знайдіть прізвище їх автора.
  12. Вправа 3. Для кожної з концепцій, наведених нижче, знайдіть прізвище автора.




Переглядів: 746

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Охарактеризувати внутрішнє середовище досліджуваного підприємства, заповнивши нижче таблицю.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.041 сек.