Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Та презентації

Кожна людина, зайнята в сфері бізнесу прямо чи опосередковано стикається з діловим спілкуванням. Від того, наскільки вона грамотно оволодіває наукою та його мистецтвом, залежить подальший успіх її професійної діяльності. Як правило, уміння правильно формувати офіційного листа або запрошення, провести переговори, вирішити спірне питання або налагодити взаємовигідну співпрацю виявляється вирішальним фактором перемоги в конкурентній боротьбі. В зв’язку з цим, сучасний менеджер повинен розуміти загальні закономірності ділового спілкування, вміти аналізувати ситуацію, враховувати інтереси партнера та приходити до взаємної згоди під час вирішення виробничих задач. Реалізацію технічної сторони даних питань вирішують засоби мультимедіа [27].

Сучасні інформаційні системи відрізняються великою різноманітністю форматів та апаратних засобів для введення, обробки, представлення та збереження інформації. Це текст, таблиці, діаграми, звук, анімація, відео [7].

Мультимедіа – це сучасна комп’ютерна інформаційна технологія, що дозволяє поєднати в комп’ютерній системі текст, звук, відео зображення, графічне зображення та анімацію (мультиплікацію). Мультимедіа – це сума технологій, котрі дають можливість комп’ютеру вводити, оброблювати, зберігати, передавати і відображати (виводити) такі типи даних, як текст, графіка, анімація, відео, звук [24].

Мультимедійні технології – спосіб підготовки електронних документів, що включає візуальні ефекти, аудіальний супровід, мультипрограмування різноманітних ситуацій під управлінням інтерактивного програмного забезпечення [24].

Слово «презентація» означає «представлення». В сучасному трактуванні презентація може розглядатися як захід, в ході котрого один або декілька людей діляться ідеями або обмінюються думками з іншими людьми [27].

В будь-якому випадку відмінною особливістю презентації є її інтерактивність, оскільки комунікація відбувається в режимі безпосереднього діалогу з учасниками. Необхідність проведення презентацій пояснюється тим, що презентації:

§ стали частиною ділового життя;

§ розглядаються як один з важливих показників професійної компетентності спеціаліста;

§ від рівня її проведення залежить і результат.

Головна ціль застосування демонстраційних матеріалів – підвищення ефективності презентації. Психологія людини влаштована таким чином, що людина краще сприймає побачене, ніж почуте. Близько 90 % інформації сприймається очима. Не даремно в народі існує прислів’я «краще один раз побачити, ніж сто разів почути». Крім підвищення ефективності презентації можна виділити три причини використання наочних матеріалів [38].

По-перше, наочні матеріали покращують враження від самої презентації. Якщо ви порівнюєте інформаційні матеріали в кольоровому та чорно-білому варіантах, швидше за все ви віддасте перевагу першому варіанту виконання. Варто зауважити, що сучасні програмні засоби дозволяють самостійно підготувати ефектні інформаційні матеріали.

По-друге, наочність більшою мірою пробуджує відчуття потенційного покупця (споживача) товару чи послуги. Аудиторія починає активізуватися, коли їй пропонують розглянути зразки.

По-третє, наочні засоби представляють собою пристосування, що полегшують проведення презентації. Використання плакатів та слайдів дозволяє відобразити основні моменти, на яких необхідно зупинитися, а також усунути необхідність запам’ятовування чисел та деталей.

 



Читайте також:

  1. Види мислення і репрезентації
  2. Відтворення компакт-дисків під час демонстрації презентації
  3. Динаміка змін репрезентації літератур різних культурологічних регіонів і зон у шкільних програмах зі світової літератури
  4. Динаміка змін репрезентації літератур різних культурологічних регіонів і зон у шкільних програмах із світової літератури
  5. Діагностика в процесі метафоричної самопрезентації учасників АСПН з використанням «архетипу» тіста
  6. Збереження презентації
  7. Зразок створеної презентації
  8. Зразок створеної презентації
  9. Основні завдання презентації
  10. Підбір та вивчення теоретичного матеріалу для презентації
  11. План презентації
  12. Попередній перегляд презентації




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Мультимедійні інформаційні технології | Типи презентацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.