МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРАВИЛА ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ
Електрика та Магнетизм Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт для студентів спеціальностей: 6.090221, 6.091711, 6.091702, 6.091706, 6.091709, 6.091707, 6.050301, 6.050302, 6.050303, 6.050201, 6.050206
Харків 2009
Рекомендовано кафедрою енергетики та фізики, протокол № 9 від 13 травня 2009 р.
Ухвалено науково-методичною радою факультету обладнання та технічного сервісу, протокол № від 2009 р.
Рецензент д.т.н., проф. Кіптела Л.В.
ВСТУП Методичні вказівки призначені для студентів факультетів обладнання та технічного сервісу, менеджменту, інженерно-технологічного та товарознавчого. До кожної лабораторної роботи сформульовані завдання, наведені необхідні теоретичні відомості, надано принципові схеми приладів, наведено порядок виконання роботи та форми таблиць для запису отриманих дослідних даних. Крім того, надані контрольні запитання для самоперевірки та контролю з боку викладача. Метою лабораторних занять з фізики, розділ “Електрика та магнетизм” є: - закріпити теоретичний матеріал лекційного курсу; - дати змогу детально ознайомитись з пристроями та характеристиками найбільш важливих приладів, які складають лабораторний практикум; ознайомити з методами вимірювання та основними приладами, які застосовують в лабораторії “Електрики та магнетизму”: амперметром, вольтметром, омметром, джерелом живлення, автотрансформатором; - навчити техніці безпеки експериментальних досліджень фізичних моделей та промислових зразків пристроїв; - навчити вимірювати основні величини: силу струму, напругу, потужність, опір; - навчити використовувати різні методи аналізу і оцінювати похибки вимірювань; - навчити висловлювати свої висновки щодо робочих властивостей та ступеня придатності досліджуваних пристроїв для рішення практичних завдань. Виконання кожної лабораторної роботи включає п’ять етапів: вивчення теоретичних положень майбутньої роботи, ознайомлення з приладом, проведення експерименту, обробки його результатів та складання звіту. ПРАВИЛА ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ До роботи в лабораторії допускаються студенти, які прослухали та вивчили розділи теоретичного курсу, де викладено матеріал з теми лабораторних занять, а також опанували вимоги техніки безпеки під час виконання лабораторних робіт. Кожен студент повинен заздалегідь підготуватись до лабораторного заняття, використавши лекційний матеріал, рекомендовану навчальну літературу та відповісти на питання, які дає викладач до теми заняття. Ознайомитися з приладами, які використовуються у лабораторній роботі, та виконати необхідні вимірювання. Кожна робота виконується за допомогою приладів, спеціально для неї призначених. Під час роботи з електровимірювальними приладами студент повинен слідкувати за тим, щоб вимірювана величина не перевищувала допустимих значень. У випадку виникнення несправності чи аварійного стану установки студент повинен вимкнути її та сповістити викладача. Після закінчення досліду кожен студент повинен до вимикання установки або до припинення роботи з приладом пред’явити викладачу на підпис бланк з результатами спостережень. Якщо результати дослідів будуть визнані незадовільними чи зовсім не будуть пред’явлені викладачу, то у такому випадку робота не зараховується і знову призначається студенту до виконання. Кожен студент до майбутнього лабораторного заняття повинен пред’явити викладачу окремий звіт з виконаної роботи, без якого студент не буде допущений до виконання наступної роботи. У звіті необхідно привести результати спостережень, розрахунків та відповідні графіки, а також скласти висновок за результатами виконаної роботи. Читайте також:
|
||||||||
|