Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ

Вересень

« Казка про дитячий садок»

Програмовий зміст: Розвивати уяву, образне мислення, вміння емоційно сприймати навколишній світ. Виховувати позитивне ставлення до дитячого садка. Вчити розуміти текстказки і виявляти своє ставлення до героїв. Учити дітей прийому розкачування для утворення форми видовженого стовпчика-колодочки. Формувати вміння охайно користуватися солоним тістом.

Матеріали:лялька-фея, хустинки для таночку, запис тихої спокійної музики, солоне тісто, дощечки, вологі серветки.

Хід заняття:

Вступ

- Діти, сьогодні у нас з вами буде не звичайне заняття, а чарівне. Уявіть собі, що до нас у гості завітала фея Добруша. Погляньте на неї, яка вона? (відповіді дітей).

Сьогодні вона прийшла до нас для того, щоб розповісти нам казку про дитячий садок. Торкнувшись будь-кого своєю рукою, Добруша може перенести його в будь-яке місце, на будь-яку відстань.

Вхід у казку

А тепер я запрошую вас до казки « Про дитячий садок». Закрийте очі і чекайте дотику феї Добруши. До кого вона доторкнеться рукою, той одразу сідає на килимок і чекає початку казки. ( Під музику торкаю дітей , вони сідають на килимок).

Казка

Колись, дуже давно, на світі існувала чарівна країна і жило у ній багато-багато дітей.

Вправа « Один – багато»

Діти сидять у колі, показують на себе – «один», розводять руки в сторони – «багато».

 

Все було б добре, але вони не знали один одного, бо деякі були дуже сором’язливі, інші – боязливі, і тому жоден не хотів підійти першим познайомитися і подружитися.

Вправа « Сором – страх»

Діти, стоячи на ногах, імітують сором, голова та плечі опущені донизу. Потім зображують ляк. Відкривають рот, заокруглюють очі, піднімають брови, напружують руки, плечі, шию. Декілька разів вправи чергуються. Після виконання кожної вправи діти розслаблюються, відпускають ляк та напругу.

І ось, одного разу, над цією країною пролітала фея і звали її Добруша. У неї було стільки тепла, добра і любові, що там, де вона пролітала, сонце сяяло яскравіше, пташки співали голосніше, все навкруги оживало і розквітало.

-5-

Вправа «Танок феї»

Дітям пропонується потанцювати, як фея: гарно, м’яко, плавно. Рухи рук легкі, обличчя спокійне, з посмішкою.

Отже, коли вона пролітала над цією країною і побачила, що діти сумні та невеселі, вона не змогла продовжити свій шлях і вирішила їм допомогти.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II.2. Культура конспектирования
  3. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  4. Види індивідуальних занять
  5. Види навчальних занять.
  6. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  7. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  8. Вимоги безпеки під час занять зі спортивних ігор (футбол, волейбол, баскетбол, гандбол)
  9. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
  10. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  11. Вікові нормативи для початку занять різними видами спорту в дитячих спортивних школах
  12. Глава 3 Методика виконання студентами завдань з практичних і семінарських занятьта проведення таких занять. Підготовка та проведення змодельованих судових процесів




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І творчості дітей дошкільного віку | Вправа «Сум та сльози»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.