МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І творчості дітей дошкільного вікуКазкотерапія – технологія розвитку психічного здоров’я
Методичний посібник
Олександрія - 2013
Л.Кіян. Казкотерапія – технологія розвитку психічного здоров’я і творчості дітей дошкільного віку/ Кіян Лариса Михайлівна. – Олександрія: Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №25 Олександрійської міської ради Кіровоградської області, 2013. – 43 с.
Методичний посібник включає в себе розроблену серію інтегрованих занять з використанням казкотерапії, мнемотехніки, ліплення із солоного тіста для розвитку психічного здоров’я та творчих здібностей молодших дошкільників, які можна використати в навчально-виховній роботі з дітьми молодшої групи. У конспектах занять описані різноманітні вправи на зняття тривожності, агресивності, вміння володіти своїми емоціями, використані авторські казки і вірші, що сприяють моральному вихованню дошкільників. Методичний посібник розраховано на вихователів дошкільних навчальних закладів.
Розглянуто та затверджено на засіданні ради науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради (________________ № ___________ )
Зміст 1. Вступ……………………………………………………………………. 3 2. Календарно – тематичне планування ………………………………… 4 3. Конспекти занять для молодшої групи ………………………………. 5 4. Список використаних джерел…………………………………………. 36 5. Додатки ………………………………………………………………… 37
Вступ Методичний посібник спрямований на розвиток психічного здоров’я та творчих здібностей молодших дошкільників. Включає в себе календарно-тематичне планування та серію комплексних, інтегрованих занять з використанням казкотерапевтичних казок. В заняттях використовуються елементи інноваційних технологій, таких як : казкотерапія, музикотерапія, кольоротерапія, мнемотехніка, ІКТ-технології, РТУ, ТРВЗ, методика М.Єфименка, нетрадиційні техніки ліплення. Заняття з казкотерапії сприяють збереженню і зміцненню психічного здоров’я, профілактиці тривожності, агресивності, розвитку позитивних емоцій, добрих почуттів. А поєднуючи казкотерапевтичні заняття з ліпленням із солоного тіста, можна розвинути у дітей творчі здібності, уяву та фантазію. Використання даних занять на практиці сприяють розвитку творчої активності особистості, формуванню життєвої компетентності, зміцненню фізичного і психічного здоров’я дітей, реалізації власного особистісного потенціалу. Чому казкотерапія ? … Вагітна жінка , погладжує себе по животу, відчуває енергійні поштовхи свого дитяти та, щоб трохи заспокоїти його, розповідає казку. … Дитя з’явилося на світ, йому некомфортно і страшно без мами, жінка пригортає своє дитя і шепоче йому казку, заспокоюючи найрідніше і найцінніше, що є в неї у житті. … Ось дитина почала ходити, найперша книжка, яку купила йому мама – казка. … Тут і бабуся з дідусем на поріг, відпочили, погуляли, а ввечері: «Бабуня, розкажи мені мою улюблену казку». Казка супроводжує дитину протягом всього дитинства, її використовують для того, щоб не читати зайвий раз моралі, вона вчить чинити правильно і справедливо у будь-якій ситуації. А ми, педагоги, маємо чудову можливість допомогти у цьому складному питанні, яке зветься виховання і батькам, і самим дітям. Тому виникла ідея створити цей методичний посібник. Дані заняття надають можливість педагогам дошкільних навчальних закладів творчо підходити до їх використання: змінювати вправи, ігри, придумувати власні казки, використовувати різноманітні інноваційні технології, проявляти творчість і гнучкість при навчанні та вихованні дітей, починаючи з молодшого дошкільного віку.
КАЛЕНДАРНО -ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ (одне заняття на місяць)
-4- Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|